Ser ut som siste avgang fra OSL er 21 oktober. Antar det er snakk om standard sesonglukking?
Tror ikke ruten har vært noen braksuksess med stinne fly, men det går forhåpentligvis bra nok til at vi får sett dem til våren igjen. Vueling er et bra selskap synes jeg.
Har fulgt med billettprisene en måneds tid da jeg skal ned neste helg. Det har jevnt over vært lave priser, noe som nok kan tyde på en viss overkapasitet. Mitt fly hjem 26. er endret til -300, så det er neppe forventninger om det helt store salget.
British Airways has added following codeshare service operated by Vueling, which sees BA code appears on the Vueling’s Scandinavia service, as well as other service within Italy.
Alicante – Copenhagen
Barcelona – Copenhagen
Barcelona – Helsinki
Barcelona – Oslo
Barcelona – Stockholm
Malaga – Copenhagen
Og Vueling trår til med en gedigen ekspansjon til sommeren .. men ingen ruter til Scandi ..
http://www.routesonline.com/news/29...adds-new-routes-in-s15/#.VFp_at-GgwQ.linkedin
Blitt litt vel tøft kanskje?
Hadde vært interessant og vite hvor mye transfer de har videre fra BCN eller om nesten alt er punkt til punkt?
Noen som vet hvordan sesongen har startet for Vueling sine ruter til Skandinavia?
De valgte jo og ikke øke og bortsett fra til CPH går jo alle rutene fra BCN
Hadde vært interessant og vite hvor mye transfer de har videre fra BCN eller om nesten alt er punkt til punkt?
Det har tatt seg veldig opp de siste årene fra OSL synes jeg.
Har fremdeles samme mening om selskapet. Liker de godt. Nye fly, og crewet er jevnt over veldig, veldig ålreite å jobbe med. Har riktignok ikke flydd VY ennå...hehe.
Ang. belegg, så er flighten som skal gå i dag, som er en helt vanlig mandag er ca. 75% fullt og i dag har ca. én femtedel av passasjerene videreforbindelse fra BCN.
Noen som vet hvordan sesongen har startet for Vueling sine ruter til Skandinavia?
Takk
Er det da primært forbindelser innen Spania og dertil tilhørende holmer og skjær det går i?