Vueling starter Barcelona - Oslo

Re: Vueling til Oslo og Bergen

Hadde min første tur med Vueling til BCN nylig og var imponert. Veldig behagelige seter, og en helt ny stillegåedne A320. I tillegg var det kun eye candy blant cabin crew. Unge attraktive spanske damer er ikke galt å hvile øynene på når man er på vei til deilige Barcelona. Kommer til å benytte Vueling igjen.

Var Vueling sin OSL-BCN rute helårs i fjor eller er i år første året?

Var Vueling sin OSL-BCN rute helårs i fjor eller er i år første året?

Det går fortsatt kun i et utvidet sommerprogram fra 18.mars.
I tillegg har de fløyet nå i desember i forbindelse med julen.
Tror siste flight var i går.

Det går fortsatt kun i et utvidet sommerprogram fra 18.mars.
I tillegg har de fløyet nå i desember i forbindelse med julen.
Tror siste flight var i går.

Ah, var derfor jeg har sett de nå i julen.

De flyr forresten i dag også

Re: Vueling starter å fly til Oslo (BCN-OSL)

Interessant, er markedet til BCN mettet? Eller er konkurransen fra DY for har som flyr opp mot 3 daglige i høysesongen?

Interessant, er markedet til BCN mettet? Eller er konkurransen fra DY for har som flyr opp mot 3 daglige i høysesongen?

Muligens, det må jo legges til at mange spanske skal jo gjerne videre nord og eller vest. Og da har ikke vueling så mye å tilby. Uten at jeg vet…

Ikke umulig at overvekten av nordmenn på strekningen mellom Oslo og Barcelona fører til at Norwegian står sterkere enn Vueling.

I tillegg virker det som om det norske markedet ikke er er prioritert hos Vueling-eier IAG sammenlignet med Air France-KLM og Lufthansa Group.

Last edited:

Ser at ganske mange av avgangene her i sommer, går på noen ganske «spesielle» tidspunkt…

398d92b759cbca951e36835b5349016b.jpg

Back