Vueling med Skandinaviske ruter fra Roma

Tror ikke knærne dine vil like det selskapet, Eivind .. trangere blir det neppe.
Är inte helt säker på det. På minst en av de A320 som Spanair hade så varierades pitchen även i ekonomi. Rad 25 (ca) och bakåt) var vansinnigt trånga, medan rad 12 var helt OK. Trängre har jag aldrig åkt.

Jeg har hatt den tvilsomme gleden av å fly OSL - FCO med Vueling (i påsken i år). Heldigvis hadde vi SAS hjem igjen. Vueling er den trangeste opplevelsen jeg har hatt i luften noen sinne. Servicenivå var i beste fall på gjennomsnitlig nivå. Hyggelig crew, men de hadde ikke akkurat hast med å få tralla gjennom maskinen, jeg tror vi fikk kjøpt drikke og sånn et sted over alpene.

Siden vi reiste med 3 barn var ikke nødutgang et alternativ. Den eneste grunnen til å velge de igjen er for å få direkterute, gunstig avgangstid og hvis jeg reiser uten barn så nødutgang kan kjøpes for bedre benplass.

Fløy dem til Barcelona. Reagerte også på hvor trangt det var - men ikke minst hvor tregt det gikk med servering. Vognen nådde oss omtrent ved grensen til Spania. Elendig koordinering om bord og sikkert dårlig opplæring.

Back