VP-BRT på TOS?

LN-KRF

ScanFlyer Gold
VP-BRT på TOS?

Så ett bilde i Avisa Nordlys i dag..

Som er tatt fra luften å på bildet så ser man Widerøe-Hangaren, å der ser det ut som VP-BRT står..:S

Noen som kan bekrefte/avkrefte at denne står/har vært på TOS i det siste?

Re: VP-BRT på TOS?

Var en tur ute i sta å da sto VP-BRT bak Widerøe-Hangaren med alarmanlegg rundt.

Å den hadde siste aktive flight 9 desember så denne har stått i lang tid.

Så de som ikke har bilder av den, ta bilder mens den er på TOS....:)

Æ ska prøve å få noen bilda av dn senere i dag. Jeg kan også bekrefte at denne BBJ er her.

Da så det ut som den gikk ut nå for 5 minutter siden..

DEPARTURE: ENTC
DESTINATION: EFRO
CALLSIGN: VPBRT
SOURCE: FPL
EOBT: 1012161030
ROUTE: DCT IDLIN M609 HTK DCT PABVO DCT
ETOLO/N0456F280 M6 SITSO DCT

Så den gikk til RVN ser det ut til.

Får håpe den kommer tilbake da..;)

Last edited:

Ja det stemmer at denne BBJ'en var her noen dager. Den kom hit på mandag 13/12 om ettermiddagen. Det stemmer altså ikke at den kom hit for en uke siden. Spesielt fargeskjema og fin og innholdsrik inni var den også. Var det i papirutgaven til Nordlys det bildet var?

Tsssst *stikke finger i* (Cesar Milan korreksjon) til LN-MEH for at han ikke legger ut spotteralerts.....!!! :p

Den skal visst nok flys av Norske Piloter er det blitt meg fortalt, den er ofte på Gardermoen når de har fri.
Da får de lov til å fly den hit når de skal hjem og flyet ikke skal brukes :cool:

(stemmer ikke dette, så IKKE skyt meg da jeg har bare hørt det via andre)

Tsssst *stikke finger i* (Cesar Milan korreksjon) til LN-MEH for at han ikke legger ut spotteralerts.....!!! :p

Polaris: jeg er jo blitt vant til at du har bedre kontroll og oversikt fra godstolen hjemme om hva som rører seg nede på Langnes enn hva jeg har fra jobb(!) så sorry!!!;)
Jeg skal innrømme at jeg tenkte ikke at det var så lett for spotterne her oppe å få bilde av den her oppe i den svarteste mørketid. Det var vanskelig under de rådende lysforhold. Slik som den stod parkert var det neppe lett å få noen "gjerdebilder"?

Den skal visst nok flys av Norske Piloter er det blitt meg fortalt, den er ofte på Gardermoen når de har fri.
Da får de lov til å fly den hit når de skal hjem og flyet ikke skal brukes :cool:

(stemmer ikke dette, så IKKE skyt meg da jeg har bare hørt det via andre)

Joda det stemmer det du sier, samt at det er veldig dyrt å ha flyet stående parkert i Moskva ble det sagt. Så du kan trygt ta ned hendene du hadde over hodet!?:lol:

Var en tur ute i sta å da sto VP-BRT bak Widerøe-Hangaren med alarmanlegg rundt.

Å den hadde siste aktive flight 9 desember så denne har stått i lang tid.

Så de som ikke har bilder av den, ta bilder mens den er på TOS....:)

HVOR ER TOS PLANE-SPOTTERNE NÅR NORGE TRENGER DEM :) )

En så unik sjanse ........

(Æ bor på Finnsnes :) )

Back