• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vive la France

Takk for turen. Har aldri skjønt meg på hvorfor folk ønsker dra tilbake til Nice som ikke engang har en brukbar strand når det er så mange andre mer koselige steder langs kysten. :stir

For mye turister i den byen. Til og med min franske venninne fikk ikke servitørene til å snakke fransk.

For meg handler det om at Nice er litt mer enn en strandby. Det er mye turister, men det er det over hele Rivieraen. Jeg syns det innimellom er deilig å komme til et sted jeg er godt kjent, og likevel gjøre stadig nye oppdagelser der.

For meg handler det om at Nice er litt mer enn en strandby. Det er mye turister, men det er det over hele Rivieraen. Jeg syns det innimellom er deilig å komme til et sted jeg er godt kjent, og likevel gjøre stadig nye oppdagelser der.
Det finnes absolutt steder langs den kysten med mindre utlendinger enn sentrum av Nice. Har du fx overnattet ute på Porquerolles?

Men hovedsaken er at du har funnet noe som fungerer for deg. Og det er bra at folk er forskjellige. Tenk om alle skulle samme sted samtidig!

Det finnes absolutt steder langs den kysten med mindre utlendinger enn sentrum av Nice. Har du fx overnattet ute på Porquerolles?

Joda, men du må nesten bestemme deg for om det er turister eller utlendinger du ikke liker. Det er neppe øyas fastboende eller forretningsreisende som fyller hotellene og strendene der ute.

Back