Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva med Virgin sammen med BA, får jeg BA-poeng da?
Når det gjelder BA er det samme opplegget, dvs. Virgin 24 LAX-LHR og LHR-OSL med BA 768.
Temmelig edru, men jeg er så grønn på disse tingene at jeg ikke engang forstår spøken din..:8:
.
Når det gjelder BA er det samme opplegget, dvs. Virgin 24 LAX-LHR og LHR-OSL med BA 768.
Ja, hvis interlining betyr at reiseselskapet setter sammen to ulike selskaper uten noen form for samarbeid så er det vel det.Men her er det vel ikke snakk om code-share, kun interlining?
En liten oppdatering. Endte opp med upper class på VS LAX-LHR (og nok et FF medlemsskap) og BA biz LHR-OSL som akkurat gir meg sølvstatus hos BA. Pris rundt 30K, men ikke så værts når det er midtukebillett (tirsdag til fredag).
VS så jo flott ut på websiden. Noen her med erfaringer upper class (seter og øvrig service)?
Har bare to timer på LHR, men det viktigste er at jeg rekker en dusj før turen går til OSL. Bruker jeg da BA's lounge eller har VS ankomstlounge?
Ja, det er litt knapp tid så jeg får vel nesten prioritere å rekke flyet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.