Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Virker som det går litt opp og ned, så de håper nok på en glippe. Begge er i holding.
De har visst begge maks fuel og null frakt, så de kan nok holde en stund. Regner med at Dulles er alternativ - det er jo heller ikke så langt unna.
Begge gikk rundt .. over tolerert crosswind. Synd, siden de akkurat hadde fått banen klar.
Hva betyr overtolerert crosswind?
Tolerert = mengde crosswind de kan lande i
Over tolerert = for mye crosswind [emoji6]
Singapore A380 til JFK gikk til Stewart/SWF, DYs "New York City North"
Begge går til Dulles.
Begynt å diverte ned hit og .. Både LH A380 og Virgin 346 inbound Atlanta fra JFK.
Da lærte vi noe i dag og![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.