Vinterværtråden (2016/2017)

Status
Not open for further replies.
Re: Vinterværtråden (2016/2017)

Så får det være at andre opplevde ting som ikke var så bra for dem.

Det var mulig jeg formulerte meg litt dårlig. Jeg mente først og fremst å gi en kommentar til Krølle, som så ut til å mene at det var feil å påpeke det som ikke fungerte bra.

Generelt regner jeg med at det var enklere å få hjelp på TRD enn OSL på en dag da stort sett ingenting gikk som det skulle på OSL.

Kjedelig når det er feil og misforståelser, men det kan da ikke være så veldig vanskelig å komme seg fra Riga til Oslo?

Det kan være greit å huske på at ikke alle er like reisevante og/eller har like store muligheter for å betale for ekstra flybilletter når noe uforutsett skjer. Jeg kjenner mange som ikke uten videre kan kjøpe nye billetter for en hel familie på kort varsel.

Forøvrig virker det som mye av informasjonen fungerte greit. Jeg så et nyhetsinnslag fra Norwegian-køa på Gardermoen der de måtte nøye seg med å intervjue noen som ikke var misfornøyd. "Vi har fått beskjed om at flyet er forsinket, og så mye mer er det vel egentlig ikke å si", eller noe i den sjangeren.

Forøvrig virker det som mye av informasjonen fungerte greit. Jeg så et nyhetsinnslag fra Norwegian-køa på Gardermoen der de måtte nøye seg med å intervjue noen som ikke var misfornøyd. "Vi har fått beskjed om at flyet er forsinket, og så mye mer er det vel egentlig ikke å si", eller noe i den sjangeren.

Som Norwegian sier om denne saken, så er det ganske trolig at disse har kjøpt billetten igjennom reisebyrå, som igjen her ofte veldig dårlige på å få lagt inn mobilnummer i bestillingen, så det hender passasjerer ikke får med seg endringer og oppdateringer osv., Hvilken gate, ny gate, ny tid, nytt flyselskap skal fly, nye rutetider... osv...

Flere fly sliter med å komme seg ned i BGO. Litt usikker på hvorfor, ettersom det p.t. er full sol i sentrum. Kanskje tett kysttåke?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

>>> ENBR (BERGEN/FLESLAND RWY 17/35) <<<

METAR 170850Z 24005KT 1400 R17/0375N R35/1000U BCFG VV001 10/09 Q1018
BECMG 9999 FEW003 RMK WIND 1200FT 13007KT

Det er fog patches rundt Flesland.

Mvh,

Da kom tåke til Torp igjen. Ryanair fra Malaga har diverted til OSL, og Wizz driver forsøke komme seg ned og har hatt en go around til nå

To Widerøefly har sirklet over Vestfold nå ganske lenge, så tydeligvis at tåken fortsatt er tett men det er et håp om å komme ned
Wizz gikk til OSL etter et forsøk

Status
Not open for further replies.
Back