Vintertur til Australia - New Zealand - Fiji med LH,EK,TG(F) og LH,QF,NZ(C%M)

Re: Vinter tur til Australia - New Zealand - Fiji med LH,EK,TG(F) og LH,QF,NZ(C%M)

Dette var temmelig rått! Må vel være noe av det friskeste her inne på lenge!

Re: Vinter tur til Australia - New Zealand - Fiji med LH,EK,TG(F) og LH,QF,NZ(C%M)

WoW, dritgenial omrouting ved IRROPS. Det må jeg si.

Gudbedre!
Etter reiseprogrammet å dømme burde du glede deg til å komme på jobb og slappe av litt igjen; Komfortnivået synes å fortelle noe helt annet :)

Dette var temmelig rått! Må vel være noe av det friskeste her inne på lenge!

Takk for det!

WoW, dritgenial omrouting ved IRROPS. Det må jeg si.

Nemlig. Vi følte veldig heldige. Kunne ha vært verre!

Gudbedre!
Etter reiseprogrammet å dømme burde du glede deg til å komme på jobb og slappe av litt igjen; Komfortnivået synes å fortelle noe helt annet :)

:) Ja. Vi slappet av mye på Fiji!

Fet trip - og fet trip report! Gleder meg til resten!

Steike bra rapport så langt, ser frem til forsettelsen :):)

Kanon tripreport så langt :colgate:

Wow! For en tur og litt av en irrops reruting :-)

Har vurdert EK en del ganger, men har hver gang endt opp med TG, LX eller LH i stedet. Hovedårsaken min har vært at det er for stort og at F følelsen da blir borte. Får vel teste dem en gang, nå som 380 terminalen er operativ.

Var NZ flightene booked med EB points eller DM miles?

Wow! For en tur og litt av en irrops reruting :-)

Har vurdert EK en del ganger, men har hver gang endt opp med TG, LX eller LH i stedet. Hovedårsaken min har vært at det er for stort og at F følelsen da blir borte. Får vel teste dem en gang, nå som 380 terminalen er operativ.

Var NZ flightene booked med EB points eller DM miles?

Hei!

EK F på A380 må absolutt oppleves. Dersom du har penger eller poeng nok tildet, er det ingenting å tenke på. husk da lang tid nok i DXB for å nytte loungen og fasilitene der.

NZ flightene mellom SYD og AKL var booket med DM miles i reservasjon nummer 1. SYD var en heldig ugyldig stopover og AKL destinasjonen.

NZ AKL-ZQN hadde jeg kjøp online på NZ sine websider etter å ha booket:

NZ ZQN-CHC-AKL-NAN-AKL med DM miles (30000 per person i C der tilgjengeglig) booket som Open Jaw (tillatt innen samme geografisk område)

Stopover i ZQN som jeg hadde først tenkt å booke var ikke tillat (samme geografisk område), derfor måtte jeg booke det slik.

Back