Vintersalg hos SAS

Hmm.. Kunne bodd på Radisson i CPH, Frokost/lunch i loungen og på flyet, og middagen på flighten "hjem" om kvelden.. Også jobbet på FedEx samtidig.. Om man da får 1500 poeng hver vei, (biz+gullbonus), blir det 3000 poeng om dagen.. Hva koster en bonusovernatting? Kan selvsagt også spare opp litt i helgene, med en 4--5 turer hver vei :colgate: SÅ kunne en evt. investert i de 30.000 ekstra kronene for alle skandinaviske hovedsteder, så kan en reise til STO en gang i blant og :D

Men jeg stusset litt på denne:

Skandinavia (de skandinaviske hovedsteder) * 122 100,- 203 650,-
Norden (de skandinaviske hovedsteder) * 183 000,- 305 400,-

Men jeg stusset litt på denne:
Quote:
Skandinavia (de skandinaviske hovedsteder) * 122 100,- 203 650,-
Norden (de skandinaviske hovedsteder) * 183 000,- 305 400,-

De mener nok de nordiske hovedsteder på den siste der... Forklarer også hvorfor prisen er høyere for "Norden" enn "Skandinavia".

Fra Wikipedia:

Norden er betegnelsen på de skandinaviske landene Norge, Sverige og Danmark samt de ikke-skandinaviske landene Finland og Island. De danske selvstyrte områdene Grønland og Færøyene samt det finske selvstyrte området Åland regnes også som tilhørende Norden.

Skandinavia er en geografisk region som utgjøres av landene Danmark, Norge og Sverige.

Last edited:
De mener nok de nordiske hovedsteder på den siste der... Forklarer også hvorfor prisen er høyere for "Norden" enn "Skandinavia".

Fra Wikipedia:

Norden er betegnelsen på de skandinaviske landene Norge, Sverige og Danmark samt de ikke-skandinaviske landene Finland og Island. De danske selvstyrte områdene Grønland og Færøyene samt det finske selvstyrte området Åland regnes også som tilhørende Norden.

Skandinavia er en geografisk region som utgjøres av landene Danmark, Norge og Sverige.

Jeg skjønte den, men det står fortsatt på sas.no, at om en kjøper årskort for Norden, så gjelder det for de skandinaviske hovedstedene..

............har man jobb med hjemmekontor så legger man kontoret til diverse lounger, da slipper man utgifter til skrivebord, lunsj, internettilgang etc. etc. Skal man ha møte finner man en rolig krok i loungen og kan spandere både mat og drikke på gjesten uten utgifter. Og de dagene man ikke flyr mellom hovedstedene så kan man ta ut noen flyturer med bonsupoeng......... TPC-kortet del-finansieres ved ulovlig salg av Taxfree-varer :nor :SWE :DEN

Jeg skjønte den, men det står fortsatt på sas.no, at om en kjøper årskort for Norden, så gjelder det for de skandinaviske hovedstedene..

Må vel være trykkfeil... regner med at i alle fall HEL er inkludert i "Norden"-TPC. Sånt skjer når man overdriver cut and paste ^_^

............har man jobb med hjemmekontor så legger man kontoret til diverse lounger, da slipper man utgifter til skrivebord, lunsj, internettilgang etc. etc. Skal man ha møte finner man en rolig krok i loungen og kan spandere både mat og drikke på gjesten uten utgifter. Og de dagene man ikke flyr mellom hovedstedene så kan man ta ut noen flyturer med bonsupoeng......... TPC-kortet del-finansieres ved ulovlig salg av Taxfree-varer :nor :SWE :DEN

Nå snakker vi :)

Nå trenger jeg bare å starte opp et lite enkeltmannsforetak, så er jeg i gang.. Noen forslag til hva slags firma jeg kan starte?

Ved innenlandsreiser får en M-klasse på TPI. Er vel noe tilsvarende for utenlands muligens?

Back