Vinterens beste trip report 2020

Jeg kan forstå at enkelte reagerer på framstillingene, da de ofte er skrevet slik at man kan mistenke man ønsker å provosere - men da lar man jo bare være å lese :) Derfor har jeg gått helt glipp av dette dramaet. Spesielt å lage så mye bråk, framfor å bare tenke sitt og la livet gå videre. Var det virkelig noen som er fast deltaker på forumet vårt?

Og til sud som i rapporten tror at det er kun han som drikker chardonnay. Morsomt å finne en 15-åring 1.er!

Attachments

• 0B4E903A-0148-4855-93BA-DF72F6213DC7.jpeg
    0B4E903A-0148-4855-93BA-DF72F6213DC7.jpeg
    126.6 KB · Views: 457
Chardonnay drikker vi vel alle, både som Chablis, Champagne og småtrist hvitvin.
Jeg er ikke glad i den litt oljete og nøtteaktige varianten, men ung og lagret på noe annet enn eik eller andre tønner fra hetvinsproduksjon, smaker det helt ufortreffelig friskt og klart.

Chardonnay drikker vi vel alle, både som Chablis, Champagne og småtrist hvitvin.
Jeg er ikke glad i den litt oljete og nøtteaktige varianten, men ung og lagret på noe annet enn eik eller andre tønner fra hetvinsproduksjon, smaker det helt ufortreffelig friskt og klart.

Hvis noe smaker ufortreffelig, smaker det egentlig dritt?;)

Både du og jeg har vel en mistanke om at det vi poster i ymse trip-reports kan trigge enkelte sarte sjeler. Selv om man kan være litt på kanten i en trip-report, trenger man ikke være en klyse i virkeligheten.

Det er kanskje derfor endel av vi som har møtt hverandre live kanskje har en desto bedre tone sammen ;)

Men - tilbake til tema: det er ikke mulig å nominere TR fra Sud, skulle jeg tro? Eller?

Nei, det blir litt vanskelig nå. Men får heller håpe på en ny rapport, både fra Sud og andre her inne [emoji6]

Back