Hvor ble det av den herlige TR fra Sud?
Etter flyprat er det der jeg henger mest, sammen med folkeopprøret mot klimahysteriet på FacebookHerregud for et forum - jeg blir skremt .. koronatrådene hos oss blir barnemat .. henshaw - ikke si at du henger der .... ? [emoji38]
Sud slettet den etter en person som bare kritiserte alt fra valg av bosted, omgangskrets og barneoppdragelse var en tur innom. Samme person prøvde også å få sympati for sine synspunkter ved å linke til tråden på kvinneguiden forum, og fikk ikke en gang sympati der. Da er man faktisk rimelig utpå jordet
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1350048-med-seksåringen-på-førsteklasses-flytur/
Hei og takk for støtten. her var det greit å kaste inn håndkleet i tide.
Dette var tydeligvis en som er aktiv på forumet som opprettet en bruker, gikk kjapt aggressivt ut og startet i tillegg minst en tråd eksternt, da eskalerer det litt fort og da er det nok lurest å slette hele posten. Her kan det fort være litt borderline ute på farten og de er jeg redd for
Men, jeg dro det litt langt i denne og tror mine tanker om siste flyturen hjem tente de rette pluggene.
Edit: Jeg ser at posten er slette på kvinneforum også, aner ikke om der er hun selv eller moderatorene der.
Hei og takk for støtten. her var det greit å kaste inn håndkleet i tide.
Dette var tydeligvis en som er aktiv på forumet som opprettet en bruker, gikk kjapt aggressivt ut og startet i tillegg minst en tråd eksternt, da eskalerer det litt fort og da er det nok lurest å slette hele posten. Her kan det fort være litt borderline ute på farten og de er jeg redd for
Men, jeg dro det litt langt i denne og tror mine tanker om siste flyturen hjem tente de rette pluggene.
Edit: Jeg ser at posten er slette på kvinneforum også, aner ikke om der er hun selv eller moderatorene der.
Man kan ikke slette egne tråder på Kvinneguiden, det er kun moderatorer/administratorer som har tilgang til den funksjonen (og de sletter svært sjelden tråder på oppfordring fra trådstarter). Jeg rapporterte tråden da jeg mener den brøt forumreglene på opptil flere punkter og jeg tror ikke jeg var den eneste som klikket på rapporteringsknappen.Hei og takk for støtten. her var det greit å kaste inn håndkleet i tide.
Man kan ikke slette egne tråder på Kvinneguiden, det er kun moderatorer/administratorer som har tilgang til den funksjonen (og de sletter svært sjelden tråder på oppfordring fra trådstarter). Jeg rapporterte tråden da jeg mener den brøt forumreglene på opptil flere punkter og jeg tror ikke jeg var den eneste som klikket på rapporteringsknappen.
Håper på fler tripreports fra deg i fremtiden.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.