Vinneren av fotokonkurransen sommeren 2011

Hermann SF

ScanFlyer Silver
Da var sommeren 2011 over, vinneren av sommerens beste Trip-Report er kåret og dere har nå stemt fram en vinner for Flyprat's fotokonkurranse sommeren 2011.

Temaet var enkelt og greit sommer, og mange har bidratt med sin versjon. Takk for det!:)

Vinneren av sommerens fotokonkurranse (med 14/58 - 24,4% av stemmene) er:

Toby91 / Tommy med:

Thai - HDR
6062025322_50316029bf_b.jpg

Gratuler så mye!

Premien er en modell av SAS CRJ-900 OY-KFA i skala 1:200 sponset av Flyprat's stab!:)

Andreplassen fikk 12 stemmer, det ble denne gang Polaris med #5 - SAS over Kapp Linné.

Gratulerer til begge!

Grattulerer så mye med seieren! Du fikk ikke min stemme denne gang, men det betyr ikke at jeg ikke liker bildet ditt:D

Får vel si Tusen takk til alle som har stemt fram mitt bilde og eller kommentert og likt mine bilder! Det har gjort det ganske artig å ta bilder og spotte, lært masse nye teknikker og blitt inspirert av mange andre her inne også! :D

Det var en vel fortjent seier til andre og tredje plass også! Flotte bilder, personlig gikk min stemme til bildet fra Svolvær, nydelig! (tips til neste gang, det ser mye bedre ut med døren igjen :lol: )

Så takker igjen for stemmene! :D

Mvh Tommy

Stemmen min gikk også til Svolvær-bildet :) Interesting fact ang det bildet er at fotografen vanligvis ikke har speilreflekskamera i hus (det ble tatt med min Nikon D40) uten noen hjelp til innstillinger eller liknende. Flink flink!

Så får jeg også takke for stemmene, synes det er inspirerende å se at selv et 100% uredigert bilde kan "kjempe" mot photoshop-arbeid. At man har såpass åpent miljø for bilder. Kjempebra (at man har representanter fra alle leirer). Bildet som havnet på andreplass ble lastet rett opp fra minnekortet, det :p

gratulerer til vinneren. Premien vil blir postet så snart undertegnede har en ledig ettermiddag....dvs en eller annen dag neste uke ;)

Takk takk, Polaris og Toby :)
Øyeblikket var kodak-moment basert, hoppe ut, ta flest mulig bilder på kortest mulig tid og så farte videre ;-) (Men skal tenke på å lukke døren til neste gang)

Back