gilera Canonskytter 31 May 2012 #1 Vinneren er bilde 3: B-17 Flying Fortress @ Hillsboro Airport som er tatt av Tommy (Toby91). Gratulerer så mye!
Vinneren er bilde 3: B-17 Flying Fortress @ Hillsboro Airport som er tatt av Tommy (Toby91). Gratulerer så mye!
Someone Moderator Medlem 1 Jun 2012 #2 Gratulerer til Toby91. Vennligst send meg en PM med navn og addresse slik at jeg kan få sendt avgårde premien
Gratulerer til Toby91. Vennligst send meg en PM med navn og addresse slik at jeg kan få sendt avgårde premien
I inger ScanFlyer Gold 1 Jun 2012 #5 Gratulerer Lekkert bilde av en Flying Fortress. Stilig fly. Inger
Toby91 ScanFlyer Silver 9 Jun 2012 #7 Takker for stemmene folkens, må si det var utrolig jevnt i begynnelsen. Har blitt litt tid før eg fikk svare da eg har vert opptatt med å flytte litt her borte. Og for dagene sitter uten internett..
Takker for stemmene folkens, må si det var utrolig jevnt i begynnelsen. Har blitt litt tid før eg fikk svare da eg har vert opptatt med å flytte litt her borte. Og for dagene sitter uten internett..