• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vinn 50.000 Eurobonus poeng

Ingen grunn til at dere andre svarer! Jeg har alt svart og regner med at premien er så godt som min allerede! ;)

BF:cool2

Sånn, da har jeg postet fasiten hos SAS.....og la selvsagt inn en kommentar angående 25%

Sånn, da har jeg postet fasiten hos SAS.....og la selvsagt inn en kommentar angående 25%
Samme her. Poengterte paradokset ved at man hos SAS nå lettere opptjener poeng ved å kjøpe The Economist og kjøre leiebil, enn ved å fly med SAS (i Economy). Slikt blir det ikke fulle fly av...

Haha! Dette blir lett match! Dere kommer aldri til å vinne ved å kritisere! hehehe!

Haha! Dette blir lett match! Dere kommer aldri til å vinne ved å kritisere! hehehe!

Nei, nei, ikke kritisere. Konstruktiv kritikk. Bare for å hjelpe de på bedre tanker! :)

Jeg også nevnte noe om 25% i min kommentar.

Svar avgitt. Spørsmålet om Apollo kan misforstås inntil man ser svaralternativene, da Apollo tilbyr reiser til mere enn 3 land.

Back