Vinn 1 miljon Eurobonus poäng!

Re: Vinn 1 miljon Eurobonus poäng!

Heisann!

Fikk et tilbud fra SAS i dag jeg også, men da med godta at Codan Forsikring kunne kontakte meg med tilbud. Da kunne jeg vinne 120000 EB-poeng..

Spørsmålet til SAS er: Hvorfor i huleste er svenskene verdt 880000 poeng mer enn oss Nordmenn???

Kim

Heisann!

Fikk et tilbud fra SAS i dag jeg også, men da med godta at Codan Forsikring kunne kontakte meg med tilbud. Da kunne jeg vinne 120000 EB-poeng..

Spørsmålet til SAS er: Hvorfor i huleste er svenskene verdt 880000 poeng mer enn oss Nordmenn???

Kim

Tipper det er Trygg-Hansa som sponser svenskegildet, og Codan er nok ikke like stor aktør med samme markedsbudsjett.

Fikk også denne. Kan vinne 120.000 om jeg er villig til å snakke med selger om en forsikring jeg ikke ønsker? Dette minner meg om tilbud om mulig gevinst man får i syden om man er villig til å være med på salgspresentasjon for timeshare. :baeh

Tipper det er Trygg-Hansa som sponser svenskegildet, og Codan er nok ikke like stor aktør med samme markedsbudsjett.

Codan eier Tryg-Hansa så budsjettet burde være helt ok :-)

Codan eier Tryg-Hansa så budsjettet burde være helt ok :-)

Lærer noe hver dag. Men skjønner ikke hvorfor de pusher Codan brandet når det har en sterkere merkevare i Trygg.

Ingenting i vilkårene som sier at ikke-svensker er utelukket fra å delta...

Hei CRJ900!

Joda, går ikke for andre enn svensker... Her fra "villkor":

Eventuell skatt med anledning av vinsten betalas av vinnaren. Endast tävlingsdeltagare som kan teckna försäkring i Sverige tillåts medverka.

Kim

Endast tävlingsdeltagare som kan teckna försäkring i Sverige tillåts medverka.

Hvilke begrensninger er det for nordmenn eller dansker (eller andre europeere) å tegne forsikring i Sverige?

Hvilke begrensninger er det for nordmenn eller dansker (eller andre europeere) å tegne forsikring i Sverige?

Jag gissar att man som EU/EES medborgare behöver bo i Sverige för att kunna ta del av erbjudandet.

Man bør kanskje melde seg på dette, og når de kontakter deg bør det første spørsmålet være hvorfor svenskene er verd så mye mer enn normenn ? Tipper det er en bra start på en salgs samtale. Kanskje du kan få en god pris også ? Hvem vet ? LOL

Jeg har lyst å vinne poeng til New Yorkk:

Attachments

• 29-10-2013 13-54-13.png
    29-10-2013 13-54-13.png
    108.7 KB · Views: 650

Kan nordmenn være med i denne konkurransen også?

Endast tävlingsdeltagare som kan teckna försäkring i Sverige tillåts medverka. Anställda i Trygg-Hansa eller SAS får ej delta i tävlingen.

Back