Ving/MyTravel og Las Vegas.

Leste på et annet forum at noen som hadde bestilt en slik reise fikk e-post med beskjed om at ruten ikke kom til å bli startet opp alikevel pga. liten interesse fra de reisende, så ja, den er antageligvis kansellert.

Den er desverre tatt av programmet. Ruten skulle gå 10 uker, ARN-OSL-LAS med oppstart 15/3. Men salget har gått dårlig, og den ble dermed innstilt....:(

Fra England er jo Vegas charter en skikkelig suksess, er sikkert ikke nok nordmenn til aa fylle opp et saapass stort fly til Vegas. De som skal paa messer er jo typisk der noen dager og foretrekker aa reise med rutefly

Akkurat, så ideen er kanskje fra England. :9:Men forstod egentlig aldri hvordan de kunne tro at Las Vegas kunne fylle et så stort fly. Hvis dette hadde blitt noe av ser jeg ikke bort fra at det hadde kommet en del reaksjoner mot de som reiste og ikke minst en god del oppmerksomhet, ikke minst politisk. Husk at vi i dette landet skal gamble hos Norsk Tipping.;) De som skal til Las Vegas velger nok et mer anonymt rutefly ja...

Det er vel ikke den helt store overraskelsen fra min side i allefall at denne ruten ikke blir noe av med de prisene som de tok. Sjekket for meg og familien. Prisen lå på nesten 27000 for 2 uker i påsken for kun fly, mens vi fikk de "samme" billettene med KLM via Amsterdam for rett over 15000.

Vel det er ting som tyder paa at de starter opp, omraadesjefen til SAS i Seattle jobber fortiden 2 dager i uken i SFO, saa noe er paa gang.....

Vel, SAS har jo annonsert SFO;)

Det leter bare etter en 12. 343 for å kunne sette igang fra høsten av

Akkurat, så ideen er kanskje fra England. :9:Men forstod egentlig aldri hvordan de kunne tro at Las Vegas kunne fylle et så stort fly.

Det var jo lite annonsering rundt denne ruten, kanskje noe av grunnen til at den solgte så dårlig. Hadde man drevet reklame for tilbudet, så kan man jo lett selge dette til folk som kanskje ville leid bil, kjørt litt rundt, sett Grand Canyon, Los Angeles osv.

Back