Vindusvask med Evian

Trety

ScanFlyer Rusty
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=554142

Regner ikke med at denne er standard prosedyre, men artig likevel. :)

Vet dere forresten hva slags mennesker som kjøper vann på flaske? Det er de som ikke klarer å lese "Evian" baklengs...:cool2

Originally posted by HMWK
Evian skal jo leve de også!

Akkurat DET er jeg pokker ikke så sikker på. Evian er helt krise produkt, miljømessig. Ikke er det så fantastisk godt, heller. :baeh

...og heldigvis har det skjedd en "nyutvikling" og vi har fått mange produsenter av godt vann!!!

Originally posted by Trety
Originally posted by Falcon
Akkurat DET er jeg pokker ikke så sikker på. Evian er helt krise produkt, miljømessig.

Hvorfor det egentlig?

Evian er vann som fraktes fra Frankrike til hele verden med forskjellige transportmidler som drives av fossile drivstoff. Det går en hel del energi inn i transportsystemene, siden vann er tungt.

Ja Falcon, skal vi begynne å tenke på den måten så hva med flybransjen da? Går jo med en ikke uvesentlig andel brennstoff fra fossiler der også. :)

Originally posted by Blubird
Ja Falcon, skal vi begynne å tenke på den måten så hva med flybransjen da? Går jo med en ikke uvesentlig andel brennstoff fra fossiler der også. :)
Jepp. Ja til CO2-avgifter!

Originally posted by Blubird

Nånå. Vann kan du få på hundre andre måter lokalt der Evian selges, mens det foreløpig er få alternativer til flytransport hvis man først skal et stykke. :)

Originally posted by Falcon
Evian er vann som fraktes fra Frankrike til hele verden med forskjellige transportmidler som drives av fossile drivstoff. Det går en hel del energi inn i transportsystemene, siden vann er tungt.

OK, sånn å forstå. Jeg trodde de brukte noen veldig energikrevende prosess eller noe slikt.

Back