Ville ha med «levende» juleribbe på flyet

Hpkris

Front section flyer
Ville ha med «levende» juleribbe på flyet

Mye rart folk drasser med seg ombord :D

Han ville ha fersk julemat, mannen som prøvde å få med seg en levende gris på en av Widerøes avganger. Dog, det ble med tanken. Han fikk ikke med seg grisen sin.

- Det gjorde heller ikke personen som ville ha med seg en bøtte sursild uten lokk som håndbagasje. For ikke å snakke han som ville ha med seg levende krabber i hattehyllen, sier Silje Brandvoll, informasjonssjef hos Widerøe.

Kilde :http://www.aftenposten.no/reise/article4269076.ece

Re: Ville ha med «levende» juleribbe på flyet

Men folk har jo griser som kjæledyr for tida, er ikke det heller lov? Ser ikke heilt den prinsippielle forskjellen mellom hund/katt og gris...

Men folk har jo griser som kjæledyr for tida, er ikke det heller lov? Ser ikke heilt den prinsippielle forskjellen mellom hund/katt og gris...

...eller hest. Et sted må vel grensa gå, tenker jeg. Det kan jo ha vært en minigris, men mange griser er større enn hunder (og lukter mye strammere).

Ellers bet jeg meg merke i denne:

- Folk prøver å reise med rare ting noen ganger. Det var noen som la en julesteik til tining i hattehylla. Blodet som rant av sølte til pelsen til en finere dame som også lå der. Det ble jo litt bråk, sier informasjonssjef Knut Morten Johansen.

Det jeg lurer på da er: Hvorfor lå denne finere damen i hattehylla? (Sorry, kunne ikke dy meg).

...eller hest. Et sted må vel grensa gå, tenker jeg. Det kan jo ha vært en minigris, men mange griser er større enn hunder (og lukter mye strammere).

Ellers bet jeg meg merke i denne:

Det jeg lurer på da er: Hvorfor lå denne finere damen i hattehylla? (Sorry, kunne ikke dy meg).

Journalister kan desverre ikke skrive norsk om dagene, eller så har korrektur avd tatt juleferie :rolleyes:

Journalister kan desverre ikke skrive norsk om dagene, eller så har korrektur avd tatt juleferie :rolleyes:

Men sia journalister jobber mye på kveldstid, er det kanskje håp? :P

Korrekturavdeling har de nok ikke lengre, de er effektivisert bort, så tipper journalister alltid har skrevet mye rart.

Men oter må det være lov å ha med hos WF!

Men oter må det være lov å ha med hos WF!
Bare hvis du har med to! Altså Twin Oter.

Det med journalister osv skal vi IKKE diskutere her, og det var ikke meningen å starte en sånn diskusjon. Synes bare setningen var veldig sjarmerende, jeg :p

Må være mye gamle historier (eller glipp i security) siden det er snakk om både maling, kjøttbuljong og sursild.

Men mannen skulle jo ha juleribbe, eller kanskje det er greit å ha et kjæledyr man deretter skal... Dog kan dette være litt dyrediskriminerende av WF, de godtar kun hund og katt om bord!

Sikkert ikke noe problem heller bare den fraktes i godkjent bur. Har selv sett en rød panda i et bur ombord(cargo) en gang.

Alt dette minner meg bare om en gammel barnevits.

Den vitsen om han mannen som ville ha meg seg en elefant på flyet. Han ble jo se følgelig nektet av flyvertinnen da det ikke var lov med dyr på flyet. Mannen tok med seg elefanten og smurte fire brødskiver og bant dem under føttene til elefanten. Ti minutter etter var han tilbake, og ble nektet igjen, hvoretter mannen pekte på føttene og sa til flyvertinnen at hun ikke hadde noe med hva han hadde på brødskivene sine. :)

Alt dette minner meg bare om en gammel barnevits.

Den vitsen om han mannen som ville ha meg seg en elefant på flyet. Han ble jo se følgelig nektet av flyvertinnen da det ikke var lov med dyr på flyet. Mannen tok med seg elefanten og smurte fire brødskiver og bant dem under føttene til elefanten. Ti minutter etter var han tilbake, og ble nektet igjen, hvoretter mannen pekte på føttene og sa til flyvertinnen at hun ikke hadde noe med hva han hadde på brødskivene sine. :)

Noe sier meg at det var leverpostei han smurte på de skivene

Vet du hvordan du ser at det har vært en elefant i kjøleskapet? -Det er fotspor i leverposteien.

Ahhhh... :headbang Burde ha koblet denne. Off topic dog... Du vet hvorfor elefantene maler tåneglene sine røde? :D

Så den ikke skal vises på Air Algerie sine fly

Og vet du hvordan man får 25 paver inn i en Twin Otter?
-Du tar av dem hattene!

Hvordan får du 25 elefanter inn i en Twin Otter?
-Du tar ut pavene og dytter elefantene inn.

Forøvrig kan jeg anbefale boka "Everything but giraffes - The untold story of SAS Cargo".

Back