Vil gå til motsøksmål

Replying to Topic 'Vil gå til motsøksmål'

Originally posted by Arrow

Ha ha ha ha ha... :D Det er ikke mer å si om denne karen. Håper han kommer på et tv-program også, f.eks Holmgang. Så får vi enda mer underholdning.

Herlig bilde foresten. Han står i en undergang, med masse tagging, og baggen over skuldra, som sikkert inneholder et lite håndkle, badebukse, en t-skjorte med norsk flagg på, og rulletobakk fra tax-free. :p :p
1098595309.13457.jpg

Hehehe... :D

Originally posted by LCH
Originally posted by LCH78
en sak har jo som kjent tre sider :)

Begge partenes + pressens? :p

En sak har to sider + alle de mer eller mindre usaklige som lanseres her i tråden.
Jeg har en sterk mistanke om at dersom denne mannen vært litt mer propert kledd og hatt litt mindre ølvom, så ville ikke fordømmelsene mot ham vært på det nivået de er.

Selvsagt er det dumt å forsøke å komme seg inn i cockpit under flight, men jeg tror nok dette er atskillig mer selvsagt for oss som er flyfriker enn for folk flest. Det er ennå ikke blitt straffbart å være dum og like øl i mengder her i landet, selv om prestestyret gjør sitt beste.....:sarc

Men hvis man er så innih*** KØRKA at man skal inn til skipperen for å klage på at man ikke får mere ØL, da skulle man hatt flyforbud. En sak har to sider, ja,men i følge begge sider hadde han jo tenkt seg inn i cockpit, og det er jo ille nok spør du meg.

Originally posted by Arrow

Herlig bilde foresten. Han står i en undergang, med masse tagging, og baggen over skuldra, som sikkert inneholder et lite håndkle, badebukse, en t-skjorte med norsk flagg på, og rulletobakk fra tax-free. :p :p

Den skinnjakka hjelper jo ikke akkurat på inntrykket den heller!:D :p

Mitt lange opphold i Trøndelag lærte meg et par ting..
D bli itj fæst utn sjinnvæst...

Nå er det vel ikke pressens skyld at han har ølvom??? Ei heller har vel VG kjøpt klær til mannen? Men ølvommen resulterer vel blant annet i den oppførsel han hadde ombord og samtidig blir det slike klær som passer best på mannen...

Back