Vietnam Domestic og Siam Reap - Forhåndsbestille elle kjøpe lokalt?

Aloha

Occasional flyer
Vietnam Domestic og Siam Reap - Forhåndsbestille elle kjøpe lokalt?

Skal på en litt spontan tur til Vietnam i juen hvor jeg har planer om noen turer innenlands, og en tur bort til Saim Reap (HAN-REP REP-SGN).
Bør dette spikres og bookes nå, eller er det enkelt og mye rimeligere å ta det på sparket ved behov i Vietnam?

Re: Vietnam Domestic og Siam Reap - Forhåndsbestille elle kjøpe lokalt?

Skal på en litt spontan tur til Vietnam i juen hvor jeg har planer om noen turer innenlands, og en tur bort til Saim Reap (HAN-REP REP-SGN).
Bør dette spikres og bookes nå, eller er det enkelt og mye rimeligere å ta det på sparket ved behov i Vietnam?

Bare bestill det på nett :) Reisebyrå er ikke billigere. Det var de ikke i Thailand. I Cambodia kan du bruke Angkor air.

Vietnam airlines innenlands tror jeg du må bør bestille direkte med flyselskapet. Prisene blir mye høyere med andre søkemotorer (i hvertfall de jeg prøvde). Business prisene ser ut til å være ganske stabile i forhold til når du bestiller, de har billige økonomi priser som kan bli utsolgt jo lenger du venter.

Når jeg reiste rundt i Vietnam kjøpte vi billetter direkte på flyplassen, bestemte oss underveis hvor vi ville reise videre

Billigere enn reisebyrå og veldig fleksibelt. Var aldri mer enn halvfullt ombord uansett hvor vi fløy..

Kim

Takk for tipsene. Satser på biletter på flyplassene eller online i VN. Legger avgårde i morgen. Starter med OSL-BKK-HAN med TG. Så blir det fritt fram og retur fra SGN neste år.

Back