Videosnutt fra OSL sist uke

Veldig bra igjen. Fortsett med dette, må bare se disse filmene dine om om igjen. Knall bra!

Liker spesielt disse sekvensene der kameraet står stille og ting skjer i fort film :-)

Her var det mange flotte og spennende motiver, inkludert noen veldig stilige effekter som fort blir nesten usynlige på stillbilder. Flott kvalitet og profft redigert! :up:

Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger, setter pris på det!

Liker spesielt disse sekvensene der kameraet står stille og ting skjer i fort film :-)
Dette er en timelapse sekvens, dvs masse stillbilder som er satt sammen til en video i ettertid.
Kommer til å lage mer av dette, men det er ganske tidkrevende, så det blir ikke mange sekundene en får gjort på en dag!

Dette var flott, bruker du speilrefleks? Hvilket merke i så fall?
Jeg filmer med en Canon 5D Mk3 med diverse objektiver. I denne filmen har jeg brukt mest en 500mm f4.5 L USM

Whaoo, dette er 18+ hardcore exclusive planespotting deluxe. Jeg spiller den flere ganger og er sikkert ikke alene om å gjøre det. Snaxy!!!

Dette er som vanlig så bra...! Filmingen, utsnittene, klippingen og ikke minst, komposisjonen er bare råbra...! Takk som deler med oss.

hei å hå

H

Back