Video Teaser fra OSL

PerJohan

ScanFlyer Blue
God kveld :)
Har lagt ut en ny video fra OSL. Denne er snekret sammen med opptak fra de fleste gode plassene rundt OSL. Begynner å finne ut hvor det lønner seg å stå :lol:
Mine favorittplasser er helt klart flishaugen ved 01R (C), center line extension ved 01L (I), sydøst siden av østre bane (G) på spottekartet. Samt center line extension 19L hvor en kan få flott avganger/landinger.

http://www.youtube.com/watch?v=IXPZYokyvC8&list=HL1333653255&feature=mh_lolz

Enjoy :fly

Virkelig bra! Meget god filming, veldig bra klipping, herlig komposisjon og meget passende musikk... Og ikke minst, befriende naken og ærlig i sitt budskap, fly, og ikke masse annet tøys...! Og attpåtil ingen fotograf som må fortelle alle om hvor god, flink og kul han er, ei heller legge inn klipp av seg selv i filmen, i tillegg til annet uinterressant vås...!
Så det blir full score fra meg, og jeg ser virkelig frem til å få se mer... Godt jobba...

H

Må bare slutte meg til forrige taler - dette var veldig godt laget !!
clap-animated-animation-clap-smiley.gif

Jeg har sikkert sett denne 10 ganger nå. Bare helt utrolig, virkelig morsomt å se.
Ikke så ofte at jeg "ser" annkomsten av en A330 annet enn gjennom kamera, duverden så elegant den er:D Knallbra!!

Det var ikke meningen at du skulle finne den ser du :lol:

Dette er en nettbekjent der vi har et lite veddemål om hvem som får mest views, med å bruke samme musikk og klippefrekvens men med forskjellige klipp fra to forskjellig flyplasser

Så dere får ligge unna snutten hans :8:

Veldig kul video, min 2 år gamle datter o jeg satt o digga til musikken her, høres ut som Nightwish Per Johan, kan det stemme? :-)

Video av fly kan av og til være så SINNSYKT digg, når det gjøres rett. Og du gjør det til de grader så rett som bare det så ja, veldig veldig bra!

Back