Video fra tjenestetesten på OSL 1/11-2016

EspenRR

ScanFlyer Blue
Video fra tjenestetesten på OSL 1/11-2016

Heisann hoppsann

I dag var jeg så heldig at jeg fikk være med på OSLs tjenestetest av den nye piren og terminalen. Laget i den anledning en video med noen av høydepunktene fra dagen. Det ser ut som en veldig lovende ny bygning som etter min mening gjør gode forbedringer for dagens hovedflyplass. :)

https://www.youtube.com/watch?v=IcJBWuib4u8

Re: Video fra tjenestetesten på OSL 1/11-2016

Fin video. Ser litt mer romslig ut, men kanskje det har med mangelen av folk å gjøre. Hvordan var toalettfasilitetene? Trange (patetiske) som de i nåværende avgangshall innland?

Var der i går.. Joda veldig romslig ...:up:

Fin video. Ser litt mer romslig ut, men kanskje det har med mangelen av folk å gjøre. Hvordan var toalettfasilitetene? Trange (patetiske) som de i nåværende avgangshall innland?

Var der i går.. Joda veldig romslig ...:up:

Takker og bukker! :) Ja, den er veldig romslig. Alle test flightene hadde boarding på ca samme tid, så det var betydelig med mennesker i piren samtidig. Jeg glemte dessverre å sjekke toalettfasilitetene, så jeg kan ikke uttale meg om dem.

Bedre toaletter. Ikke kjempestore, men bedre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back