Video av Nanna som lander på Gardermoen

TobyAllan

PROFIL IKKE AKTIV
Video av Nanna som lander på Gardermoen

Hei.

Kjøpte ett digitalt videokamera av en kompis, vet egentlig ikke hva jeg skal med det :D men skulle teste det, så her er en lille video av Hercules "Nanna" som lander på Gardermoen 15 september 2010

Hilsen Torben

http://www.youtube.com/watch?v=S10H384sKmQ

Gjerne skriv en kommentar, men dette var en test av kameraet, nu har jeg kjøpt tripod å sånt til den, så neste film blir sikkert mer stødig :)

Re: Video av Nanna som lander på Gardermoen

Jeg synes dette var godt til å være håndholdt. Tross alt - du holder flyet pent innenfor rammene her og det er bedre enn mange tripodvideoer jeg har sett grunnet at de ikke har kjøpt gode nok tripods så de hakker (gjerne også fordi de har kjøpt stillbildestativ istedet for videostativ, som jo er betraktelig mer dempet). Mamfrotto er en personlig favoritt når det kommer til video - Slik på stillbilder.

Takk for den pene kommentaren, skal til mitt forsvar sies at dette kamera har allt hvad du kan tenke deg av image stabilisators og tekniske løsninger, for at bildet ska bli bra uten tripod, blir sikkert noe mer filming i helgen, kommer til at være på gardermoen fra lørdag morgen til søndag kveld, så det blir noen timers spotting :)

Ja har kjøpt ett annet siden dengang, har vel 3 stativer nu haha, holder ikke styr på det, bare kjøper det når lysten er der, nu har jeg også bestilt Kinetic SBS radar, du vet kjekt å ha :D

kommer til at være på gardermoen fra lørdag morgen til søndag kveld, så det blir noen timers spotting :)

Lider du av samme flypsyken som oss? Slapp av, den er uhelbredelig.:colgate:

Ja har hatt sånn sykdom siden jeg ble født :D den har bare utviklet seg i løpet av mange år, tør ikke tenke på åssen del blir når jeg kommer til 40 års krisen :)

bare kjøper det når lysten er der
Nytt 5D,stativer i fleng, nytt digitalt videokamera og på toppen av det hele, en ny radar...:wow:
Noen har åpenbart litt for mye monetas :lol:

nei noen har ett firma, hvor sånt kan avskrives :D, og så vet jeg at jeg skal ha en haug med penge tilbake på skatten neste måned :)
Du vet selvstendige har visse goder, spesiellt i min bransje hvor du kan dra nesten alt av på skatten, uansett hva du kjøper :)

og nei har ikke fått 5D ennå :( får håpe den rekker at komme idag, ellers blir det med den gode gamle 350D i helgen :)

Back