Originally posted by LN-KGL
Hvis mine egne reiser inn/ut fra OSL internasjonalt de siste snaue tre månedene er representativt, så ligger SAS Braathens dårlig an: :wow:
3x Norwegian
2x British Airways
2x Windjet
1x SAS Braathens
Hvis mine egne reiser inn/ut fra OSL internasjonalt de siste snaue tre månedene er representativt, så ligger SAS Braathens dårlig an: :wow:
3x Norwegian
2x British Airways
2x Windjet
1x SAS Braathens
3x Norwegian
2x British Airways
2x Windjet
1x SAS Braathens
Her er det ingen sammenligning mellom flyselskaper Arrow, bare en ren konstatering av at reisemønsteret mitt i hvert fall har endret seg den siste tida.
Sist gang jeg var i Italia levde fremdeles Swissair og en Crossair Saab 2000 var befordrer mellom Bologna og Zürich, derfor var det litt annerledes å fly Windjet til Venezia. Alt foregikk på italiensk, men det tok mitt reisefølge seg av flytende - så jeg slappet bare av og hadde ferie og spotterbrillene var lagt igjen hjemme![]()
- så jeg slappet bare av og hadde ferie og spotterbrillene var lagt igjen hjemme![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.