• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vi trenger folk

Do we really? :lol:

Har fått inn 8 nye på trafikk, enda er det for få - det blir en spennende Sommer! :rolleyes:

Originally posted by FK27

Leter på hjemmesiden, ingen fangst. Nedre alder?

Hilsen
FK27
Friendship Forever!

Bare send pm til meg så skal du får epost-adressen til de som driver med det

Hvordan er de økonomiske betingelsene for de som jobber med innsjekk og lignende? Som en typisk butikkjobb?

Hvordan lønnsbetingelser er for trafikk kan jeg ikke kommentere grunnet lite kjennskap til det, men på stuer siden vil jeg si det ligger på et ganske så bra nivå. Grunnlønn er bra og tillegg for ubekvem arbeidstid kommer jo oppå der igjen.

Dere er klar over at alle ansettelser formidlet igjennom forumet skal også berammes med en 3% Moderator Beer Surcharge som er bindende i tre år etter ansettelse og skal trekkes direkte fra lønnen til den som får jobben? ;)

-A

Dere er klar over at alle ansettelser formidlet igjennom forumet skal også berammes med en 3% Moderator Beer Surcharge som er bindende i tre år etter ansettelse og skal trekkes direkte fra lønnen til den som får jobben?

:clap

Ha ha, jeg ventet på den PH, kanskje du nå skal med en gang opprette et underforum for formidling av jobber også? :colgate:

:clap

Originally posted by Herlov

Hvordan er de økonomiske betingelsene for de som jobber med innsjekk og lignende? Som en typisk butikkjobb?

Hør med Thomas, han har peiling på dette

Originally posted by chocks

Originally posted by MountainDew

Ansetter de folk fra NP?

Er du intr. i bytte side? Ettersom du spør

Jeg er fornøyd med jobben i NP så blir nok der fram til høsten. Er litt dumt å bytte arbeidsgiver når en ikke har tenkt å jobbe så lenge. Har fått spørsmål om vil søke i Widerøe også, men jeg holder meg nok hos NP til jeg har tenkt å forlate Østlandet/Norge. Takk for tilbudet Hr. Chocks og positivt at SA ansetter også.

[glow tcolor=red, fcolor=black, size=2, strength=1]Lønn etter tarrif [/glow]

Hva er tariffen ??
Tillegg for kveld/natt/helg ???

Slik vi har i mitt yrke (vektere i vakt bransjen) - vi drifter 24/7 hele året.

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

[glow tcolor=red, fcolor=black, size=2, strength=1]Lønn etter tarrif [/glow]

Hva er tariffen ??
Tillegg for kveld/natt/helg ???

Slik vi har i mitt yrke (vektere i vakt bransjen) - vi drifter 24/7 hele året.

Jan

vi tjener mer enn deg

Back