• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vi er noen griser på fly

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
Re: Vi er noen griser på fly

Jeg tror ikke det er cleaningpersonalet som klager. Men mer fact of reality. På den andre siden, jo mindre cleaning man trenger, jo raskere turnaround --> billigere billetter.

Dessuten for å påpeke så har nå sodex'ho monopol på cleaningen på gardermoen og kvaliteten der er mildt sagt 'ikke clean'.

spyposene - om de ikke er knabbet av seriøse samlere som meg selv - er jo perfekte til å samle sammen søppel i. De fleste har vel ikke søppel som er særlig mye større enn at det får plass oppi der, eller? Som flyselskapsansatt forsøker jeg å rydde så gost som mulig etter meg (om jeg da ikke flyr med konkurrenten... tji-hi LOL )

Dette er en del av den norske harrykulturen. Jeg leste nylig at renholdere på utenlandsferjer alltid kan se hvilke lugarer som har vært brukt av nordmenn. Den norske tanken er at "vi har betalt for dette, og da kan vi grise så mye vi vil". Det er flaut! :(

Det sier alle om sin egen nasjonalitet. Norske reiseledere sier det om norske turister, svenske om svensker osv.

Det er mye enklere med utlendinger fordi vi har en viss avstand og så minner de oss ikke så mye om oss selv. Det er alltid slitsomt å møte seg selv i døra :nor

Er det noen som har vært utenfor et skotsk fish-and-chips utsalg? :skep

Bare når jeg har vært passelig impregnert med single malt og McEwan's Heavy... Hva var spørsmålet igjen? :p

Back