VG mener vi er nerder!

Replying to Topic 'VG mener vi er nerder!'

for the record - jeg sa aldri til VG nett at "skulle videre til Örebro i Sverige, hvor Saab har sine fabrikker." VERKSTED, ikke fabrikk.... jaja

og på flightsim.no sin diskusjon ang dette så kom dette opp:

Det som forundrer meg er at herr Kamhaug nevner Airliners.net i avisen, men ikke et eneste ord om Airpics som faktisk er stedet der cirka 95% av bildene hans ligger

grunnen til at jeg nevnte Airliners.net og ikke Airpics er at selv om AirPics.com er en knallbra site, er det allikevel Airliners.net som er The Mother of all airliner-sites. Derfor!

Jamen vi er da nerder - eller "anoraks" som en af mine engelske venner insisterer på at sige

Originally posted by LN-GBM
Med terrorfrykt og CIA i en fin kombinasjon... huff

Og CIA er godt oppdratt og gjør akkurat det terroristene VIL at de skal gjøre. De gjør verden mest mulig paranoid og sørger for at det blir satt opp "tiltak" som gjør at en føler seg overvåket hvor en man går

Originally posted by CK

Selv har jeg noe mer selvironi enn f.eks. KOG (ok, nå får jeg vel i morgen), men jeg titulerer meg selv som "flynerd" og da er det liksom ikke noe mer å diskutere...

Du vet ikke hva selvironi er. Du er blåruss. Sånn er det med den saken. :smokin

Å nei, blåruss på forumet! :lol

Jeg syns nerd er noe bedre en freak. Sistnevnte har blitt brukt med henvisning til mitt vedkommede i noen tilfeller. Men samme for meg! :p

Det at vi som tar bilder av fly, båt, buss og tog blir nevnt i samme setning som "terrorist" noen ganger er et seriøst problem. Jeg har fått flere tilbakkemeldinger i sommer fra folk som har blitt vist bort fra offentlig sted (jernbanestasjoner). Økt terrortrussel osv har vært forklaringen. Om dette er et tema som burde taes opp eller om vi bare burde smille og gjøre som vi får beskjed om vet jeg ikke. man kan skade sin egen sak ved å gjøre noe ut av det også.

Hilsen,
Laurenz

Jeg har tenkt litt på det... En terrorist ville vel kanskje ikke være så oppsiktsvekkende som det en planespotter er? Eller, man vet jo aldri.

Dere skal se vi blir overvåket alle sammen her inne, og er registrert med en haug av oppføringer i hemmelige arkiver. :smokin

På LHR for 2 år siden kom til politiet rundt til oss "nerder" med flygeblader,
hvor de ønsket at vi skulle rapportere om vi så "nerder" som ikke kunne betegnes som ekte "nerder" (les spottere). Så noen steder er vi respektert :devil

Back