LN-MOW Flyklapper Medlem 26 Sep 2006 #21 Luftens sinker trer tydelig frem på punktlighetsstatistikken for trafikken på Gardermoen for august. Av MARTIN NILSEN
Luftens sinker trer tydelig frem på punktlighetsstatistikken for trafikken på Gardermoen for august. Av MARTIN NILSEN
LN-RKF Banned 26 Sep 2006 #22 ooops....det var visst bildet i reportasjen hr.Ovind var ansvarlig for........
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 26 Sep 2006 #24 Originally posted by LN-MOW Kurt, da ... man maa se paa prosentvis antall forsinkelser. Ikke lengden. ^_^ Det er AEA og Hemus som er minst punktlig paa OSL. De stiller med 0% i rute .. Click to expand... For den gemene passasjer (VG-leser) er det mer viktig å vite hva en kan vente seg av gjennomsnitlig forsinkelse når slike er relativt hyppige.
Originally posted by LN-MOW Kurt, da ... man maa se paa prosentvis antall forsinkelser. Ikke lengden. ^_^ Det er AEA og Hemus som er minst punktlig paa OSL. De stiller med 0% i rute .. Click to expand... For den gemene passasjer (VG-leser) er det mer viktig å vite hva en kan vente seg av gjennomsnitlig forsinkelse når slike er relativt hyppige.
LN-MOW Flyklapper Medlem 26 Sep 2006 #25 Trodde ikke du hadde sunket ned til det nivaaet der ..... :naughty: Hvis en delay er paa tredve timer og de andre paa 15 minutter, gir jo ikke snittverdien noe saerlig godt bilde av virkeligheten ... Originally posted by CFM Statistik... Click to expand... Tiltredes ......
Trodde ikke du hadde sunket ned til det nivaaet der ..... :naughty: Hvis en delay er paa tredve timer og de andre paa 15 minutter, gir jo ikke snittverdien noe saerlig godt bilde av virkeligheten ... Originally posted by CFM Statistik... Click to expand... Tiltredes ......
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 26 Sep 2006 #26 MOW :naughty: :naughty: :naughty: Setter meg bare inn i tankegangen til stakkars journalist fra VG jeg :love
MOW :naughty: :naughty: :naughty: Setter meg bare inn i tankegangen til stakkars journalist fra VG jeg :love