sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
Re: VG: Europa var uforberedt - nå rammes Gardermoen
De forutsetningene legger vel i stor grad selskapene opp til selv.
Om man f.eks har 50 * 737 så er det vel ikke unormalt at 2-4 maskiner er ute med snag pr dag ?
Klar maskinene skal være i lufta, men sammtidig så kan man ikke se bortifra en viss nedetid pr maskin
Haha, denne lo jeg godt av:lol:
Det er jo blitt skrevet fra tårnet gang på gang, men det ser ikke ut som om det er interesse for å registrere fenomenet.
La meg bare for ordens skyld si meg enig i at DY til tider har et regularitets problem. Derimot synes jeg det er helt feil å sammenligne SK/DY uten å ta i betraktning deres ulike operasjonelle forutsetninger.
De forutsetningene legger vel i stor grad selskapene opp til selv.
Om man f.eks har 50 * 737 så er det vel ikke unormalt at 2-4 maskiner er ute med snag pr dag ?
Klar maskinene skal være i lufta, men sammtidig så kan man ikke se bortifra en viss nedetid pr maskin