VG: Air Frances første A380 forlot Paris Fredag

Re: VG: Air Frances første A380 forlot Paris Fredag

Og da har vi kommet så langt i leveransene at det blir vanskelig å se alle de forskjellige selskapenes A380 samtidig. Når bare EK, SQ og QF opererte var det dager alle tre hadde A380 på LHR samtidig.

hmm blir ikke brannbilene for små til å kunne slukke en brann på en A380...... vannstrålene såg småe ut..

Ser ut som om piloten(e) visste de ble filmet, eller at de landet overweight ;) En så forsiktig landing med en airliner har jeg ikke sett på en stund. Stikk motsatt av C17 i alle fall :)

Ser ut som om piloten(e) visste de ble filmet, eller at de landet overweight ;) En så forsiktig landing med en airliner har jeg ikke sett på en stund. Stikk motsatt av C17 i alle fall :)

Har det ikke blitt nevnt at denne maskinen "alltid" får en forholdsvis myk landing, pga den kommer inn i Ground Effect rett før touchdown?

Det gjelder vel også for B747, men ikke så kraftig pga 380ens større vinge

Mektig syn folkens og masse seter i Reidar klasse:D

Ser ut som om piloten(e) visste de ble filmet, eller at de landet overweight En så forsiktig landing med en airliner har jeg ikke sett på en stund.

Rett og slett en skikkelig "kisser" ;) Nice one...

Har ikke gledet meg ( som en unge :angry: ) til AF 380 i mars siden mine to første 747 med PA og CO i 1970....:spin

Ha på høy lyd når dere ser videoen hvor A380'en lander! Som jeg skvatt!

Imponerende kort bremselengde etter den smalt i rullebana..

Hjulene gikk vel ikke så lett rundt lenger :)

Back