Den har jeg sett og du kan umulig ha vært i Singapore før julen om du foreslår den.5th Avenue NYC
Er veldig spent på hvilken julegate er det da er som imponerer deg.Det har jeg mange ganger da vi har kontorer der, og er ikke noe mer spektakulær en sistnevnte iallefall
Joda, det er pyntet ved Rockefeller center og noen butikker har dekorasjoner på fasaden og i utstillignsvinduene ala glassmagasinet som jo ligger i Torggata, ellers er det pent lite dekorasjon der.Wake up little Susie..
I tillegg har du vindusutstillingene + Rockefeller i nærheten
5th Avenue NYC
Ikke helt. Julemarkeder er en sjanger, enkelthus/butikker/sentre er en annen, og parker er et sted mellom disse, men gater med juletemaer langs hele gaten er noe helt annet. Fifth Avenue NYC har ikke noe slikt i det hele tatt.Nevnes noen gater her, men kanskje ikke helt det du spurte om likevel?
http://www.ratestogo.com/blog/best-christmas-light-displays/
Som sagt London, Paris, Berlin, Munchen etc er sikker like bra som så mye annet. Men enig i at Tyskland/Østerrike med sine flotte julemarkeder/gater slår de aller fleste byer rundt juletider på steming osv.
Ellers er du optimist hvis du tror det er 30 grader på 5th avenue i desember. De gangene jeg har vært i NYC i desemeber har det vært kaldere enn på de sentrale østland + som oftest snø. Orchard derimot...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.