Verdens kjedeligste flyplass

Ja, Arlanda er kjedeligst i verden

• Ja

Votes: 6 37.5%
  • Absolutt

Votes: 10 62.5%

• Total voters
    16
BVC Kapp Verde var definitivt heller ikke noen høydare hos meg. Hvis du ikke synes det er morsomt å kikke på en ørken, et parkert fly, eller trøkke i en bitteliten "avgangshall" uten annet enn en disk og noen flyplassansatte

Den gangen jeg har kjedet meg aller mest på en flyplass må ha vært når vi strandet i Berlevåg en gang. Vi mellomlandet der på kvelden, men problem med ene motoren gjorde at vi ikke kom oss lenger. Vi ventet halve natten på flyplassen før de fikk tak i et fly som sendte oss til Vadsø. (Jeg skulle til Alta som er motsatt vei). I Berlevåg har de absolutt ingenting på flyplassen, hverken kiosk, kafe eller øl. Vi ble sittende å se i taket og veggen inntil flyet kom. Nå er ikke Berlevåg en internasjonal lufthavn, men det var ikke særlig morsom å strande der på nattestid.

Mine 3 på topp:

1. Abu Simbel, Egypt (APS). Spesielt under en sandstorm.
2. Brussel (BRU), maurtue
3. Orly (ORY), kaos og null utsikt.

Heldigvis finnes det smart-telefoner. Er det enda værre, ta med VR briller! Morsom tråd.

Hadde det ikke vært for Sas loungen på OSL hadde jeg gruet meg å dra dit.. Kan nesten ikke tenke meg noe mer kjedelig enn det å sitte på benkene der og vente på ombordstigning.

Hadde det ikke vært for Sas loungen på OSL hadde jeg gruet meg å dra dit.. Kan nesten ikke tenke meg noe mer kjedelig enn det å sitte på benkene der og vente på ombordstigning.

Vel... Selv foretrekker jeg benkene fremfor SAS-loungene. Slipper heldigvis stort sett å ta det valget :D

Kan nesten ikke tenke meg noe mer kjedelig enn det å sitte på benkene der og vente på ombordstigning.

Å sitte på en benk og vente på boarding kan kan jo gjøre på alle flyplasser. På OSL finnes det jo alternativer (andre enn loungene også).

Back