Etter 14 tima på CAN åleine, så ligg nok den på topp på botn på lista mi. Knapt råd å finne mat som kan etast (og eg er ikkje så veldig kresen på tur) , ikkje særlege fasilitetar til noko som helst. Mørkaste og tristaste loungen eg har sett (har ikkje sett mange, forsåvidt) og nesten ingen butikkar.Definer - "Kjedelig" :8:[emoji38]
De har jo både mat, øl og fly på Arlanda så så ille er det jo ikke
Arlanda må være verdens kjedeligste internasjonale flyplass. Eller hva?
Både Bodø og Torp er internasjonale flyplasser, vil glatt påstå at begge er langt kjedligere enn Arlanda.
Torp er nok en plass man som regel ikke bruker mye tid på, tror det er ganske få som har transit der. Er nok typisk et sted man enten drar fra eller ankommer, så gjør jo lite om den ikke er så spennendeBåde Bodø og Torp er internasjonale flyplasser, vil glatt påstå at begge er langt kjedligere enn Arlanda.
Kjedelig eller ikke, man kommer langt med en stol og en kald øl. Selv om det kombineres best med vindu med utsikt med litt aktivitet
Torp er nok en plass man som regel ikke bruker mye tid på, tror det er ganske få som har transit der. Er nok typisk et sted man enten drar fra eller ankommer, så gjør jo lite om den ikke er så spennende
Bodø har jeg ikke hatt gleden av å prøve, og Torp har jeg kun fått oppleve som ankommende de siste ti årene. Problemet til Arlanda er at man har en viss forventning. Og jeg ble ikke sint, bare veldig, veldig skuffet![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.