Ventetid hos SAS: 1 time og 58 minutter

Nå sitter jeg og har hørt "beregnet ventetid 9 minutter" i snart 25 minutter... Jeg prøvde først chatten, men av en eller annen grunn klarer de omtrent aldri å forstå hva du spør om...

Ops.... Nå gikk det opp til 12 minutter.. (og jeg har liksom EB status)

For et banan produkt...

Gullstatus? Har ladri ventet mer enn 5 min tror jeg. Er du gull finnes det vel goså en egen e-post du kan bruke.

Gullstatus? Har ladri ventet mer enn 5 min tror jeg. Er du gull finnes det vel goså en egen e-post du kan bruke.

Nei Sølv - telefonen gjaldt faktisk gull som de holder tilbake. Jeg er 18.000 poeng over kravet men poengene må etterregistreres (selv om mine poeng lå inne på bestilling OG jeg sveipet kortet (siden jeg tror jeg er 70)).

Nå må jeg sikkert vente opp til 3 måneder for å få nytt kort selv om de "vet" at jeg hare plenty med grunnpoeng.

Slikt irriterer meg litt, og nå blir det mye småreising i Europa utover med jobb hvor dette kortet er greit da vi reiser apekatt på firmaets regning innad i Europa.

Sorry igjen, det er nok meg det er noe galt med - men SAS irriterer meg (litt) og mine kollegaer hele tiden.

Bare å smøre seg med tolmodighet...

Suffice to say.. SAS har ikke mye callcenter drift igjen etter outscourcing...

Telex er fortsatt i full drift i flybransjen, selv om verktøyet til å sende og motta er modernisert.

Så prøv med fax eller telex ;)

Telex er vel ute av drift for det aller meste, men faxen lever i beste velgående!

Friske mengder faxer som passerer rundt omkring i verden i løpet av en dag, jeg er særlig facinert av spam faxer med reklame for all verdens drit.

Prøv Facebook ;)

Facebook kan være en mulighet for noen, men det er jo helt :headbang at man skal måtte akseptere Facebooks (dårlige) brukervilkår for å få kontakt med sin "hoffleverandør" av flyreiser.

Facebook kan være en mulighet for noen, men det er jo helt :headbang at man skal måtte akseptere Facebooks (dårlige) brukervilkår for å få kontakt med sin "hoffleverandør" av flyreiser.

Hmm merkelig nok assosierer jeg Keiserens Nye Klær med nettopp denne "hoffleverandøren"...:p

Telex rules!

Faktisk er den telex i mange sammenhenger juridisk bindende mens en e-post er en vits.

Fjasbok gidder jeg ikke forholde meg til. Det er for infantilt.

Det funker vel kun for dere gullgutter ... ser stadig klager på FB over kunder som etterlyser muligheten.

Jeg skjønner nå egentlig ikke hvorfor folk insisterer på å ringe ... det er jo så utrolig "nittitalls" ;-)
Dagens supportventetider på wideroe.no:
Mail, 7 minutter
Chat, 19 sekunder
og de stadig færre som velger å ringe oss, har i dag måttet vente i hele 24 sekunder.

De kunder som har valgt å booke sin reise på wideroe.no kan forvente svartider som dette om de skulle behøve noen form for support , refusjon, endring etc etc .
Ved at stadig flere velger online chat , er vi i stand til å kunne betjene en stadig større kundemengde, da hver operatør hos oss gjerne kan holde i gang 7-10 simultane chat dialoger. Så bare velg en annen bookingkanal om dere sliter med svartidene, så er det hjelp å få de ganger det behøves !

Dagens supportventetider på wideroe.no:
Mail, 7 minutter

Jeg måtte faktisk vente over en time på svar sist jeg sendte mail til dere, men det er kanskje allikevel ikke så galt når man sender mailen rett før klokken 23 en søndags kveld ;)

Jeg skjønner nå egentlig ikke hvorfor folk insisterer på å ringe ... det er jo så utrolig "nittitalls" ;-)

Du får fortelle dette til dine eiere...;)

SAS sin chatfunksjon har ikke akkurat vært veldig stabil de gangene jeg har forsøkt. Det ender jo opp med at man da heller går til WIAS eller til bedriftens reisebyrå, for å sitte å vente i mer enn 5 minutter orker ikke jeg.

Du får fortelle dette til dine eiere...;)

SAS sin chatfunksjon har ikke akkurat vært veldig stabil de gangene jeg har forsøkt. Det ender jo opp med at man da heller går til WIAS eller til bedriftens reisebyrå, for å sitte å vente i mer enn 5 minutter orker ikke jeg.

Det kunne også hænge sammen med at SAS gør alt hvad de kan for at skjule deres chatfunktion på deres hjemmeside. At uøvede internetbrugere og ikke-vante rejsende skal skrive "chat" i en søgeboks før de kommer til chatten - er ikke ligefrem noget der opfordrer folk flest til at benytte funtionen..

Jeg forstår ikke at de ikke gør denne chat-funktion tydelig på forsiden af deres hjemmesider, så slipper folk, der ikke kan gætte sig til at den findes for at ringe... Men det er jo selvfølgelig SAS, så sådanne ting behøver ikke give mening eller være logiske...

agurk.no

Vi er inne i den tiden igjen, ja. Naturligvis er det irriterende å vente i telefonen, men har man så mye å gjøre i løpet av to timer at man ikke kan trykke på "1" for å bli ringt opp igjen?

Vel, det kan sikkert gjøres bedre... Ringte CO's norske nummer i går kveld.. Houston answering i løpet av et par sekunder...;)

Back