Venteliste på CO - hvordan funker den?

VoiceCom

ScanFlyer Silver
Venteliste på CO - hvordan funker den?

Er ventelistet på denne flighten og sitter nå i telefonkø til Continental reservations and information. 'Waiting time is more than 30 minutes....'

Er usikker på om jeg bør dra til flyplassen i alle tilfelle og sitte klar. Mulig det er mange som har satt seg opp på mange flighter og venteliste mange steder for tiden (det har ihvertfall jeg :-) ).

Re: Spotter alert OSL 20/4 (767-400)

Kjenner til den og den finnes også på www.continental.com. Men det er noe rart med den. Jeg finner ikke meg selv der på dagens flight. Står 10 navn listet (ville tro det var fler?).

Er ventelistet av VIA Travel - kan det være at det ikke er kommet inn i CO sitt system?

Enda rarere er det at jeg også er ventelistet på CO38 i morgen hvor jeg også ser dette på min reservasjon, men når jeg ser på ventelisten på web så står det ingen navn der.

Ventelisten online viser vel kun de som er sjekket inn?

Så det betyr at det er 10 stykker som har sjekket inn og sitter på flyplassen og venter for å se om de kommer med? Eller kan man sjekke inn online også når man er på venteliste? Trodde ikke man fikk sjekket inn når man stod på venteliste. Hvis man da ikke kommer med - får man da ut igjen bagasjen?

Så det betyr at det er 10 stykker som har sjekket inn og sitter på flyplassen og venter for å se om de kommer med? Eller kan man sjekke inn online også når man er på venteliste? Trodde ikke man fikk sjekket inn når man stod på venteliste. Hvis man da ikke kommer med - får man da ut igjen bagasjen?

Kjenner ikke til CO spesifikt - men du kan antagelig sjekke inn på nettet også med venteliste - det er normalt. Skulle det være tie med en med samme status og bookingklasse får du da fortrinn pga tidlig checkin.

Re: Venteliste på CO - hvordan funker den?

Sjekk inn online. Bagasje tar du event når du kommer på flyplassen. Den vil også kunne merkes med standby tagger slik at bagasjen kun lastes hvis du får et sete.

s

Voksen standbyliste på den flighten nå: 40 stykker.

Ser ut som det blir en 767, så det bør bli plass til noen flere:
Aircraft: Boeing 767-400 aircraft #59

Med 40 stk på venteliste kan det bli liv på gaten :-)

Og maskinen tilbake var overbooket med ca 40.... selv med 235 seter.

OVerbooking selvsagt som ventelister etc. Men det fantastiske er at alle kom med.....

S

Det var ganske mye folk på gaten da jeg dro fra EWR mandag kveld. Veldig dårlig køorganisering fra CO sin side. Han ba folk om å roe seg litt ned (over PA) og sa da at det var 65 på venteliste. De ropte opp en og en som fikk plass.

Back