• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Velsignet Søndag morgen!

Thomas

ScanFlyer Rusty
Velsignet Søndag morgen!

Altfor tidlig del 2 er godt i gang, det merkes! Allerede vært på vakt i halvannen time og øynene vibrerer! :cry:
Oh well well, det er drøyt 8 timer til man tar 3 dager fri - får ikke satt ord på hvor greit dét skal bli. Men før man i det hele tatt kan tenke på fri er det bare å koble på trippel Latté's IV-style.

Sommeren har også forlatt oss for godt i 2012:

ENGM 210310Z 34003KT 310V030 9999 BKN012 03/02 Q1017

Så også bilde av Espen på FB hvor han så alldeles altfor lykkelig ut, virker som presten godtok "nja" - bare å gratulere! :colgate:

G'day...

Re: Velsignet Søndag morgen!

Ra ra fra Bergen. Kosestund foran TV her. Blir vel litt jobbing og en tur på SATS i løpet av dagen. Så Satser vi på 20 min opphold nårkceiten skal grilles i ettermiddag. Desverre ikke min kone i 30 årene som vant 6 mill i går.

*Gjesp* fra indre Wales, hvor man er tidlig oppe ... ferden går per tog tilbake til London med First Great Western. Fysta Klasse, selvfølgelig.

Blir vel kanskje litt fotball etterhvert som jeg får etablert nytt KO.

God morgen fra Namibia. Snegler oss langs kysten i sørlig swell på 8m. Destinasjon; Kaapstad.

God dag fra Akersgata. Jobbesøndag, deretter Mahler i Operaen og til slutt Godset-Molle på TV2. Ha en god søndag!

Så også bilde av Espen på FB hvor han så alldeles altfor lykkelig ut, virker som presten godtok "nja" - bare å gratulere! :colgate:

G'day...

Jo takker :) Middag hos svigers før det blir å se hva vi fikk av gaver når vi kommer hjem til Oslo i kveld.....også får vi vel begynne pakke for bryllupsreisen

Forresten var det ikke prest, da vi hadde en humanistisk vielse. Svigerfar er profesjonell hedning med vigselsrett, og han godtok ja'et mitt ;)

God morgen ønskes alle. Frokost og Fruktnøtt er inntatt, det er jo tross alt helg :spin

Svigerfar er profesjonell hedning med vigselsrett

Profesjonell hedning høres jo helt fenomenalt ut!!! Gratulerer med det hele og lykke til med pakkingen. Dit dere skal holder det vel med badebukse, tannbørste, pass og dugelig med kontanter.

Stor lykke for Flyverelgen. Sjokolademuffin på tralla. Med fyll!! Tralla-la!!!

Det er elgen sin det!!!

God morgen fra Lillestrøm. En betydelig bedre morgen enn igår. Planen idag er null og nada. Egentlig kunne jeg tenkt meg å sette vekkeklokken på 'mandag'.

En fin dag ønskes.

Morn fra et grått Sandefjord. Merker at hotellfrokost som stengte 1030 idag var for tidlig, men kan sove ut litt imorgen. Ellers kan man konkludere med at bryllup er artige saker.

God formiddag, litt mindre klumpete fuktighet her i dag enn i går. Ser at duggpunktstemperaturen er faretruende nærme aktuell temperatur ute.

Har definert dagen som innedag inntil videre, dvs. litt forefallende arbeid over tastaturet med musikk på anlegget og formiddagskaffe i koppen.

Hikk morgen fra det Sørlandske!
Faktisk ikke så fyllesyk som forventet idag og solen skinner! Nå er det straks ut for å hente kjerringhelvete som har vært på jobb. Så blir det vel bare kjefting og smelling fra ho resten av dagen!

Akk ja! Er det rart jeg drikker! Godt jeg skal på 3 dagers forretningsreise neste uke!

BF:cool2

God ettermiddag fra Stavanger.

Ingen kjerring i dette huset som smeller. Det er fritt for unger og, så unge lovende Sirpjalle koser seg heime, kokelerer litt på kjøkkenet og nyter stillheten og roen.

Ha en fin en forumister. :)

God formiddag fra La Guardia, etter en uke til sjøs med mye uvær merker fortsatt forumisten ved meg at det gynger under føttene..en fantasisk crossing var det hvertfall!

Om litt venter Delta 1902 som tar oss litt sørover til noe varmere strøk :)

Ha en fin dag!

Back