• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Velkommen til Norwegian sin Boeing 787-8

LN-OSS

ScanFlyer Silver
Vakker maskin? :).. Synes jeg!

DU781.jpg

DU782.jpg

DU783.jpg

Copyright@Stian Svensen

Lekre bilder på flåtens nye flaggskip, i dag settes en ny milepæl i selskapets utvikling :D

Flott å se den komme hjem til norsk luftrom. Skulle gjerne vært der nede selv, men jeg får smøre meg med tålmodighet to uker til - da skal den testes til LGW :fly

Meget flott maskin og en stor dag for norsk luftfart. Enig med den andre posten her - kult å ha den på hjemmebane..:nor

Gratulerer Norwegian og lykke til :-))

Takk for flotte og ferske bilder!

Beste hilsen Espen

<MOD>Diskusjonen om utflagging og arbeidsvilkår tas i eksisterende tråder om emnet, ikke her i bildeforumet. Og bruk helst report-knappen for å rapportere innlegg, ikke forumet.</MOD>

Se der ja! Uten tvil en snasen maskin, og jeg syns faktisk den tar seg flott ut i Norwegians farger! :D (ja, mulig jeg bannet i kirka nå..)

Enig med deg, den tar seg ut...., og bildene er mange og fine!:)

(ja, mulig jeg bannet i kirka nå..)

Nå finnes allerede tre forskjellige tråder her, og skal alle som har tatt noen bilder av denne maskinen lage sine egne tråder, får du nok av "kirker" å banne i...

Burde holde med en tråd:old

Flott fly, selv om det nødvendigvis ikke kommer til sin retteste rett i DY sin fargelegging ;) Men stor stas å se det parkert ved Sas sine MD´er da vi landet i dag. :)

Back