Veibeskrivelse til spotterplassen på 1R

mikro

A330
Medlem
Veibeskrivelse til spotterplassen på 1R

Vet ikke om dette er riktig delforum, men men. Skal ut på Gardermoen og har tenkt å stikke innom spotterplassen ved 1R, men har aldri vært der. Noen som kan hjelpe med en veibeskrivelse fra terminalen? Har ikke bil, så er det langt å gå? Har prøvd å komme meg dit før, men kom meg ikke lenger enn til OSL Flyporten.

Noen her som kan hjelpe med en kort veibeskrivelse?

Re: Veibeskrivelse til spotterplassen på 1R

Vet ikke om dette er riktig delforum, men men. Skal ut på Gardermoen og har tenkt å stikke innom spotterplassen ved 1R, men har aldri vært der. Noen som kan hjelpe med en veibeskrivelse fra terminalen? Har ikke bil, så er det langt å gå? Har prøvd å komme meg dit før, men kom meg ikke lenger enn til OSL Flyporten.

Noen her som kan hjelpe med en kort veibeskrivelse?

Du kan ta en titt her, så får du en meget bra beskrivelse på hvordan du kommer deg til spotterplassene ved 01R. http://www.plane-spotter.com/Airports/Norway/OSL/SpotterGuide_OSL.pdf

Så hvis du skal gå, er det vel kun ved plass D som er å anbefale....

Det var den sykeste omveien jeg har sett for å komme dit, men?
Kjør av neste avkjøring i stedet, høyre i krysset, høyre i rundkjøringen ved STS og vips så er du der.

Nå er ikke jeg kjent der, men det var den veien jeg tok ^_^

Ahh.. Den har jeg faktisk ikke lagt merke til.
Da blir det brått lettere å finne frem når jeg skal på utplassering i januar og :)

Husk at trådstarter nevner at han går da og IKKE bruker bil.;)
Så disse veiene for bil, får ikke han så mye brukt for.:p

Takk for hjelpa folkens, men jeg er 2,5 år unna billappen enda ;) Får prøve å finne fram fra terminalen, kartet så greit ut.

Det går jo buss ut til alle P-plassene, så hopp på den og gå av på P4 (tor det er den som er nærmest der nede, nedenfor STS...), så er du halvveis i gangavstand.

Back