T
I forhold til barnevennlighet; TheHotel at Mandalay ser der kanskje best ut,hvordan vil dere vurdere Aria og Vdara?
Er TheHotel "slitent"?
hvordan vil dere vurdere Aria og Vdara?
Heart Attack Grill burde gi barna noe å skryte om.Mye gode hamburgere i Vegas. Kan anbefale Holsteins (på Cosopolitan) og burGR (Gordon Ramsey hamburger på Planet Hollywood). Generelt mye gode restauranter, men veldig mye som koster for mye, typen fine-dining, så ville nok styrt unna de aller dyreste da min erfaring er at det ikke helt lever opp til forventningene.
Skal på guttetur til Las Vegas i oktober. Noen som kan anbefale hotell med god plassering gir mye for pengene?
Skal på guttetur til Las Vegas i oktober. Noen som kan anbefale hotell med god plassering gir mye for pengene?
Planet hollywood er absolut annbefalt, bodd der flere ganger, å liker plasseringen på stripa. Hilton Elara har jeg også bodd på noen ganger, nice view fra rommene langt opp i bygget, og ligger vegg i vegg med miracle mile og Planet hollywood. 2 bedroom suite der var heelt ok for 4 stk på partytur dit feks![]()
Blir MGM på meg i august/september.
Vanlig MGM eller disse fancy greiene de har i 3 egne tårn på baksiden?
( vanlig MGM er ok, litt mye røyketanter, men heldigvis færre enn på Newyork NewYork over veien).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.