Hei ErlA!
Du finner show for absolutt alle smaker og ønsker i Vegas, kommer litt an på hva du selv ønsker å få med deg.
Jeg bruker ofte å prøve å få med meg verdensstjerner som sjelden er på turne eller i Europa når jeg først er der. Høres klissete ut, men Britney Spears var faktisk råbra. Mange skryter også av Rod Stewart/Celine Dion, men er vel Mariah Carey som er på Caesars nå for tiden. Ikke hørt noe om henne, men sikkert bra.
Trylleshow er det mange å velge i, men hørte sist jeg var der at Penn&Teller virket slitne, og at David Copperfield fortsatt var bra, men virket noe "gammelt" det han gjorde.
Ellers kan en konsert på taket av Cosmopolitan anbefales, så Offspring der i fjor og var en av de beste venuene jeg har vært på ever! Mange kuule gigs på The Joint på Hard Rock Hotel også, om du liker rock! Var på Queen og Kiss der i Nov, og begge var helt vilt!
Mange småshows på alle hoteller fra kl 10 på morgenen (Deal or no deal, wheel of fortune...etc), til dragshows og såkalte X-shows der du får se en nippel eller tre. Ikke mye bra der dessverre, da er det bedre å dra i Dyrehagen på sen kveldstid og kanskje er Neshorn morsomt å se på..

(Les Spearmint Rhino..

)
På matfronten anbefales et besøk på Vic&Anthonys på Golden Nugget i Downtown, en av USA`s mest klassiske steakhouses med fantastisk mat!
Kim