Våtere onsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Våtere onsdag

God morgen fra fra Ris hvor høsten har kommet…men da er det hyggelig med peis, stearinlys og pledd:-) så tenker at denne fridagen også skal gå fint.

Re: Våtere onsdag

Morn fra havet.

Siste nattevakt er gjort, dvs halvveis til hjemreise.
Ledelsen kommer på besøk i dag. Må tørke støv av kontorpulten og smile ekstra falskt i to hele døgn. Det blir hardt.

Snart helg !!

FQTV

Vått i Asker også, men jobber kaller. Rekker dog en espresso før jeg må følge til skolen. Så fylles det opp med hockey, svømming og foreldremøte i kveld. Ha en fin dag

God dag fra nede i ghettoen hvor et lite legebesøk er på programmet. Da for han se et i overkant ekte kadaver da det røyk ei flaske libanesiske druer litt sent til Dexter i går. Fortalte jeg at vi "besøkte" det kule leilighetskomplekset Dexter bor i sommer? Det gjorde vi.. deilig sted.

ce42efbd-5e92-4f8c-b9d4-fa8df4639c30.jpg

God morgen fra Ensjø,

Datter i huset var ikke helt fornøyd med at hun ikke kunne ta bilen selv til jobben i dag. Men at foreldre gruppa trengte den for å unngå å drukne på vei til bussen (men mest fordi fruen hadde med koffert da hun skal rekke et fly rett etter jobb) Tror nevnte datter har glemt hvem som står som eier og som betaler for bilen....
Vel, neste par dagene blir rimelig hektisk med siste innspurt til konfirmasjon, og med fruen på jobbreise så blir det litt mer for meg å gjøre.
Men først å hive i seg en bøtte med kaffe, så man kan komme skikkelig i gang med dagen

S

God dag fra gjemmekontoret.

Det ble gjemmekontor i dag, da jeg må slippe noen inn i garasjen sånn i 14-tiden, for å montere lader på garasjeplassen min. Citrixen er sirup som vanlig, så dette går kjempebra!

Ha en god en :)

Sandefjord har fått vasket seg bra i løp av natta. Ikke noe spesielt på programmet i dag! Håper at det blir litt lettere vær utover dagen. Allerede lille lørdag i dag folkens!

Trallabom fra Lillestrøm. Er jo ikke noe stort som foregår her utover 10 timer som en tømmerstokk i køya. Våknet i mye bedre form nok en gang. Dette blir bra. Dog hjemmekontor en dag til.

Elefanten er svært lettet over meldinger om at Dørstoppergrisen har kommet seg hjem fra Danmark på egenhånd. Det var noe forvirring rundt emnet her etter at Elefanten og jeg dro hjem tidlig. Men tydeligvis lærer nøden en gris å finne veien hjem.

Ha en best onsdag

God morgen fra Parkveien. Vått ute, men det kan se ut som det lysner. Et par timer på kontoret før det blir hjemmekontor og mer flyttelogistikk etter lunsj. Sensommersamling med gamle venner i ettermiddag. Og så må det handles til fredagens vi-flytter-snart-til-Chile-after work.

Fin formiddag fra Bygdøy. Regnet har tatt en liten pause, men hølja så deilig ned her i dag tidlig at droppa morgenflyet vestover, ingenting som står på i dag.
Par bookinger unnagjort, så til helgen er ´allerede Lufthansa Senatorstatus for neste halvannet året i boks.

Morn fra kontoret i Drammen. Her ser man på en laptop som installerer bøtter og spann av oppdateringer og sikkerhetsprogramvare firmaet krever. Passer bra med en pause for å spille litt fotball på PS5 da. Fant også ut at jeg nå har blitt kollega med en (tidligere) Flyprater så da er jeg ikke eneste raringen her

God onsdag fra Oslo. Tror jeg tar en tur på treningsstudioet og så får man se hva dagen ellers bringer. Mulig jeg skal kjøpe et nytt dørhåndtak også på kjøkkendøra.

God morgen fra Kongsberg.

Oppholdsvær her i dag så langt i allefall. Det har kanskje regnet fra seg i natt?
Dagens startet med trening på treningsrommet på sykehuset. Gått å få seg en treningsøkt. Så lenge jeg kan benytte det er det jo fint. Det er gratis og en får god veiledning og oppfølging. Litt senere i dag kommer det to paller med ved så det blir vel litt fysisk arbeid i kveld også.

Datter i huset var ikke helt fornøyd med at hun ikke kunne ta bilen selv til jobben i dag. Men at foreldre gruppa trengte den for å unngå å drukne på vei til bussen (men mest fordi fruen hadde med koffert da hun skal rekke et fly rett etter jobb) Tror nevnte datter har glemt hvem som står som eier og som betaler for bilen....

Hahaha, kjenner til den. Før ungene fikk sertifikat så følte jeg at jeg hadde bistilling som ulønnet drosjesjåfør som måtte være parat 24/7. Etter at de fikk sertifikat selv, så bistillingen endret karakter til å være bilutleieselskap, selvsagt uten inntekter, men der far må ta alle kostnader til bilbruken som bensin, bompenger mm.

God eftan fra et solfyllt Ålesund!

Hotel Brosundet er bra altså, må få si det! Ellers ble dagen kronet med en ny tur til Malta neste uke allerede, noe som betyr hjemreise med LH og SK søndag 1 Sept, så blir spennende overgangsdag å fly med begge de opå.. hehehe. Heldigvis kan man velge bonusprogram fra flyvning til flyvning , så da løste alt seg med setevalg, lounger etc. :)

Snart middag på Zuuma, hmm, kanskje bruke litt solkrem?

Kim

19 grader! Høsten er her ... :p

Frionsdag, men må igjennom et par private møter så knapt merkbart ..

Back