Våt onsdag morgen…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Våt onsdag morgen…

Himmelens sluser åpnet akkurat…så det kan bli en våt tur ut til den store italieneren om en liten stund…men først kaffe, forum og NRK Stor Oslo. Siden det regner så kan jeg vel ta en liten firkløver bit også…heldigvis er jeg den som bestemmer betydningen av «liten»…

Re: Våt onsdag morgen…

God morgen fra SVG og Scandic Sola.

Om det er insomnia eller jet-lag fra PTY hjemreisen vites ikke. Fitbit sier 1t 20m søvn, noe som stemmer bra med virkeligheten. Begynner å bli trøtt nå og det er opp av køyen om en time. Utreise til havet i dag hvor de neste 14 dagene skal tilbringes. God sommer.

FQTV

Mornings fra Asker. Symbolene på Yr, gjør at jeg dropper å sykle til jobben i dag, så blir L1 istedet. Kona er opptatt med sitt, så da blir det både følge opp svømming og fotball for barna etter jobb. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Ingen barn sto opp før kl 7 i dag, men det hjelper ikke overdrevent mye når jeg sover urolig fra kl 4 i påvente av at noen våkner... Blir en RE11 til Drammen i dag for litt sosialisering og kjip kontorkaffe

God morgen fra Kongsberg.

Vi kom hjem i går etter en fin tur til Aalborg. Helsen begrenser litt de store fysiske utstkeilesne, men vi fikk da sett oss litt rundt og spsist god mat. Stille og rolige båtturer var det også. Skuta var vel knapp halvfull begge veiene.

Som nevnt tidligere så er det ikke noe ventetid for behandling av Pandioner i det offentlige helsevesenet. Mandag tikket det inn beskjed om de skal gjennomføre den planlagte operasjonen allerede i morgen, så her går det unna. Håper det blr vellykket og at de får gjort det som de har planlagt.

Puh.. Lang dag i går med mye fest og moro. I dag copy/paste.

Last edited:

Hei fra Forus. Bånn gass med oppgaver siden jeg kom inn døra klokken sju. Endelig litt tid for å strekke litt på beina. Begynner å glede meg til Oslo-tur i helga.

Og da kom det sannelig en god nyhet fra Riksen i dag vedrørende videre behandling. Vi får komme tilbake til dette litt etter hvert når jeg får mer informasjon. Forløpig er jeg betinget optimistisk.:)

G'morgen!

Airconditionen sjekket ut i løpet av natten, så her ventes det på tekniker. Lovet i løpet av dagen ... Blir heldigvis ikke over 30 idag, så det hjelper. Har et par kjøleenheter i lagerskuret fra tidligere dager, så de er installert på strategiske steder.

Det er i dag forøvrig 20 år siden B-17 'Fuddy Duddy' besøkte oss på Boeing Field. Året etter ble den pensjonert til Lyon Air Museum i Santa Ana.

Hooka hey!

Attachments

• P6030013.jpg
    P6030013.jpg
    156.5 KB · Views: 255

På vei hjem fra Danmark. Har stappet i oss frikadeller, rødkål og rugbrød på King Amlet lounge. Det er bare deilig.

Og nå krangler vi om opphavet til træstammer (som er min personlige gjenstand i sekken). Storsmurfen mener det er Svensk. Men det er jo ikke...

Kageguf... jeg mener...

Ha en best onsdag
7156784b6616bbc606b1fbfa4462a6ff.jpg

EDIT: bare jeg har stappet I meg frikadeller

Kageguf..?! Nuvel. Hvis svenskene vil hevde opphavsretten til dette synes jeg vi bør utvise storsinn nok til å la de få det. Vi har tross alt olje og gass, da kan de få kagegufen.

Og da kom det sannelig en god nyhet fra Riksen i dag vedrørende videre behandling. Vi får komme tilbake til dette litt etter hvert når jeg får mer informasjon. Forløpig er jeg betinget optimistisk.:)

Flott !! Gode nyheter gjør godt. Her i vest er det en tørr onsdag dvs. sol, blå himmel og nydelig temperatur - en aktiv dag startet med 5K løpetur med et stort smil, og nå med vekt vest. Nå i ettermiddag ble det noen timer Stand Up Paddleboard og en Kenmore Air DHC-3 Otter drev med touch and go i sundet vest for verden beste lille øy

Da ønsker jeg deg alt godt og at du får beholde optimismen.

Her blir det snart avgang fra bispegården for å jobbe mer mer flybilder.
mvh Ole Johan

Våt onsdag morgen…

Kageguf og træstamme? Storsmurfen har rett, den er svensk og heter «damsugare»[emoji846]

Back