Varm mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. I dag er det biltur til Hadeland med opphavet. Den lille elektrikeren er fulladet og været er jo som det skal i ferien…magisk:-) Ha en fin fin start på uken.

God morgen fra kontorets treningsstudio. Null jet-lag og fine ni timer i søvn i natt selv etter overdådig middag hos svigers. Store mengder Lite øl er tydeligvis bra fordi vekten hadde faktisk ikke beveget seg en hekto på fire uker.

Mye catch up på jobb i dag og grilling til kvelds.

God morgon frå Stavanger!

Her er det som andre plasser, varmt. Visstnok forventa regn i ettermiddag - så trur grillen får kvile i dag. Ferien er over, så det bare å brette opp arma.

Ha ein flott dag!

Det har blitt mandags kveld på Taveuni, og hit kom vi med en Twin Otter i morges. Fikk sitte på 2B (1B var uaktuelt pga weight and balance da vi kun var 8 pax) og kunne nyte utsikten fra «klappsete» på flighten fra NAN til TVU. Nå venter fire avslappende dager her på en aldeles nydelig AirBnb som brodern har fiksa.

En iskald Vonu i solnedgangen nå før vi tasser over til resortet på naboeiendommen for litt middag.

Ha en herlig uke [emoji2520][emoji3508]

6a190a3b44a684174e86586aa65b3343.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra St. Moritz. Våknet til regn og uvant kalde temperaturer. Men nå har jeg vært ute av leiligheten og kjøpt ferske croissanter og kaffe. Hadde tenkt å starte dagen med en fjelltur, men får se om vi enten tar den i ettermiddag eller i morgen. Ha en fin dag.

God morgen fra tropene, dvs. Oslo[emoji3] Tilbake på jobb i dag og hjemmekontor utgår pga av høy temperatur. Håper det er mer levelig på kontoret. Er nok fortsatt ganske feriestille hos oss, så blir å fortsette på «to do» listen. Ha en finfin uke!

Morn fra Nordverstlandet. Her er været fortsatt strålende, og jeg har snudd nuten hjem fra hyttekontoret til "hovedkontoret" for å ha best mulig fasiliteter nå inn mot ferien. I alle fall i ett par dager.

God morgen fra en hengekøye på Vestlandet. Fortsatt godt og varmt om enn litt mer skyer. Dagens løpetur står straks på programmet og så blir det familietreff i ettermiddag.

God morgen fra Lillestrøm. Vi oppdaget vin i går. Det var ikke planlagt men hyggelig. I dag skal jeg vel først og fremst ut og vaske og fylle båten med bensin, tenker jeg. Siste uken ferie starter nå.

Ha en super mandag!

Hepp hepp …. Fortsatt varmt, ja .. passerte 37 i går. Omtrent det samme i dag, så nå begynner stormvarslene å tikke inn.

Har mistet ca en halvtime med dagslys siden st.hans, men nå begynner det så smått å lysne. Gradestokken vil nok holde seg i samme område i minst en måned til, dog ..

Kom vinter ….

God formiddag fra Bergen. Det ble en fin tur i går fra OSL til BGO via HOV og SOG. Klart vær mesteparten og utrolig fin utsikt. På vei inn til HOV fløy vi over jotunheimen og Jostedalsbreen blant annet. I Bergen er det varmt og det er meldt 31 grader. Forløpig er det litt skyer så det er levelig her. Resten av familien kommer i kveld, så det blir å nyte roen og stillheten i huset til de gamle en stund til.

God mandag fra Stavanger. Her ble det tidlig revelje og før klokka var 10:30 var besøk hos Jæren Dekk, handling av frokost og siste del av hekk ferdig klippet. Fikk også strødd på gjødsel på plenen. Regnet har åpenbart seg så vidt, men mer er i vente.
Ha en flott mandag :)

God mandag fra eh Oslo. Det var ikke helt planen at jeg skulle ende opp her da, men sånn er det når man sitter på en kafe i Otta og tenker at man har jo høvelig grei tid til bussen sant? Og oppi der har du missa bussen så har du missa den for lang tid. Så var det jo bare 20 min til SJ toget til Oslo kom, Entur viste utsolgt, men det var virkelig ingen gode alternativer. Kafevogna blir ofte rednignen da. Men konduktøren sjekka aldri om jeg hadde billett så ja nei jeg kan da skryte på meg å ha reist Otta-Oslo uten å betale. Moralsk riktig? Absolutt ikke. Jeg betaler som regel alltid for meg. Toget ble jo uansett to timer forsinka pga solslyng og signalfeil.

God dag fra Tananger,

Fortsatt ferie her , herlig med litt regn omsider. Her var det 35 varme i går i skyggen. Båttur med gjengen på sjøen i går kveld var det fortsatt 26 varme til havs.
Famile samling på Sola Strandhotell i ettermiddag med stort og smått blir kjekt.
ca 20 stk .
Ha en fin dag

Back