Når jeg er på ferie, og det er varmt, har jeg mer lyst til å drikke øl enn å analysere Dr. Josef Thundiyil sine teorier. Ferdig snakka.
Når jeg er på ferie, og det er varmt, har jeg mer lyst til å drikke øl enn å analysere Dr. Josef Thundiyil sine teorier. Ferdig snakka.
Selger de noe som man bør få i seg når det er varmt?Ta en tur på Starbucks
Er heller ikke den beste ideen.
https://www.theepochtimes.com/why-hot-days-and-alcohol-dont-mix_1686965.html
![]()
Det er vel mer korrekt å ikke si at "det virker", men heller si at du "tålererer den negative effekten".Så lenge det er godt [emoji13]
Men jeg er også typen som i ferien og noen ganger i helgene er tilbøyelig til å ta en kald øl med en gang jeg kommer fra en løpetur, inkludert en hard en. Og virker for meg
Det er vel mer korrekt å ikke si at "det virker", men heller si at du "tålererer den negative effekten".
Etter den umiddelbare positive følelsen av i varmen å helle i seg noe kaldt og flytende så vil alkohol kun ha negativ innvirking på situasjonen.
Det er selvsaft fritt for folk å helle i seg nervegift og tro at det har positiv effekt i varmen, men det er veldig langt fra hva som skjer i virkeligheten.
Har da aldri fått klager på det selv om noen kan føle seg ukomfortabelt om jeg ikke drikker kamuflasjedrikk. Har aldri nektet andre å drikke.Du er nok en utrolig festlig fyr i selskaper og lystige lag.
. Har da aldri fått klager på det selv om noen kan føle seg ukomfortabelt om jeg ikke drikker kamuflasjedrikk. Har aldri nektet andre å drikke.
Det er selvsaft fritt for folk å helle i seg nervegift og tro at det har positiv effekt i varmen, men det er veldig langt fra hva som skjer i virkeligheten.
Jeg skjønner at mange ikke er vant til å høre det ordet, men det er unektelig det alkohol er.Nervegift....?
Om man har gulv som tåler det vil litt vann utover gulvet avkjøle gulvet ved fordamping og deretter avkjøle luften. Bare pass på at det kan bli glattt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.