Varig med nytt profilprogram

Desk pilot

ScanFlyer Crusty
GOL, som er de nye eierne av Varig, er i ferd med å pusse opp det skakkjørte selskapet. Et av punktene i fornyelsen er et nytt profilprogram. Flyene vil i fremtiden se slik ut:

Attachments

• prvbe_gig_23_10_07_cr.jpg
    prvbe_gig_23_10_07_cr.jpg
    64.8 KB · Views: 8
Trist at det mørkeblå har blitt borte. Men fontene er jo de samme. Ellers helt greit. Treningkast fire fra meg. Et pluss er det kanskje at min Varig-tannbørste (i originalforpakning og ubrukt) nå stiger i verdi :lol:

Klarer ikke helt å la meg imponere av denne. Som nevnt over her så er det vel restene av den forrige logoen vi ser litt av på halefinnen. Synes de med hell kunne hatt mer farge på flyet, eventuelt ikke latt dekoren på halefinnen begrense seg til kun selve finnen, men f.eks. strukket seg litt nedover skroget også.

EDIT: Kanskje vel så interessant å notere seg at dette er en av de første maskinene O'Leary selger unna. Ex-reg EI-CSE, levert ny til Ryanair i september '99. VARIG skal ha flere av disse første Ryanair-maskinene i tiden som kommer.

Ikke bra...ser også ut som de brukerforskjellige blåfarger på haledesignen og i navnet Varig...:angry:

Dekoren er ikke så spenstig, nei. Det spekuleres i at et slikt enkelt fargeskjema gjør det lettere å bytte fly med GOL.

Back