• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vanlig med UPS 767 på OSL?

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
Vanlig med UPS 767 på OSL?

Denne UPS B767 var på OSL i dag. Jeg har bare sett A300 og B757 før. For dere som er bedre kjent med hva som skjer på OSL; er det vanlig nå at de kommer med B767?

:) VC-10

Attachments

• ups_767.jpg
    ups_767.jpg
    153.6 KB · Views: 31
Re: Vanlig med UPS 767 på OSL?

Originally posted by VC-10

Denne UPS B767 var på OSL i dag. Jeg har bare sett A300 og B757 før. For dere som er bedre kjent med hva som skjer på OSL; er det vanlig nå at de kommer med B767?

:) VC-10

Er nokså sikker på at jeg har sett 767 et par ganger på OSL før, men mulig jeg tar feil.

Utfra det som har blitt skrevet før i vinter, var det vel i fjor høst eller i vinter de gikk over fra 757/A300 til 767 som "basic-modell", om vi kan kalle den det.

mener jeg har sett denne flere ganger i løpet av vinteren og våren.

Takker for info. Da får jeg vel se den igjen seinere jeg óg!

^_^ VC-10

Den har jeg sett mange ganger etterhvert, ENGM RAMP har forklaringen.......

Back