• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KRS Valuejet 12.04

TheEirikK

ScanFlyer Silver
Fredag:
Ank. J7901E 1500 fra MUC
Avg. J7326 1600 til PMI

Ut i fra avg. er det samme flight som FlyNonstop skal bruke til PMI.
 
Last edited:
J7 er Nonstop/denim sin kode. Valuejet ligger død og begravet i en sump i Florida

Vet at Valuejet "ligger død og begravet i en sump i Florida", men det står det på Avinor. Måtte se to ganger for å se om det stod Valuejet. Men FlyNonstop skal jo ikke fly før 25.April. Det må jo bety at det kommer noe annet?
 
Last edited:
Embraeren til Nonstop skal slite tungt for å nå LPA.... Den er vel heller ikke levert.

ValuJet staves forøvrig .. ValuJet.

ps .. Ser at det står Palma.. ikke Las Palmas ..

At datasystemene til Avinor ikke er oppdatert på IATA-koder, er heller ikke noe nytt.
 
Embraeren til Nonstop skal slite tungt for å nå LPA.... Den er vel heller ikke levert.

ValuJet staves forøvrig .. ValuJet.

ps .. Ser at det står Palma.. ikke Las Palmas ..

At datasystemene til Avinor ikke er oppdatert på IATA-koder, er heller ikke noe nytt.

Ops! Rettet fra LPA -> PMI. Veldig vanskelig det ja! Men hvem og hva skal fly på denne fllighten, blir jo spennende å se
 
Tre muligheter.

1. Denim charter med F100.
2. Testflight med produksjonsmaskinen.
3. Noen som leker seg med/tester systemene.
 
Tre muligheter.

1. Denim charter med F100.
2. Testflight med produksjonsmaskinen.
3. Noen som leker seg med/tester systemene.

Er nok nr.1 som stemmer her. Har hørt at noen har chartret FlyNonstop's fly før oppstarten 25. april. Det kan helt sikkert stemme at det er den 12., men da er det nok et Denim Fokker-fly, fordi ERJ'en er vel ikke levert da. Den kommer uken etter (uke 16, mellom 15. og 21. april). Og da gir det mening at den kommer fra MUC. ;)
 
Back
Top