Valgets kvaler

Takk for alle innspill. Så langt heller jeg nok litt mot Kenya Airways, fordi de har tv i stolsetene, mot KLM sine (gamle og slitte?) 747 ikke har dette.
Skal ærlig innrømme at jeg ikke er spesielt komfortabel med å fly, og er derfor litt interessert i å fly et selskap jeg stoler på. Det gjør jeg med KLM. Kenya kjenner jeg ikke, men det ser ut til å være et seriøst selskap ut fra det jeg har lest.

Ser også (på www.airlinequality.com) at Kenya har litt bedre benplass enn KLM.

imm

Fordelen med KL er at du kan sjekke inn på nettet 30 timer før avgang fra Norge, lenge før de som drar fra AMS og da kan en omtrent alltid sikre seg nødutgang .

Har fløyet mye med dem i de siste to årene og har vel bare hatt vanlig sete en eller to ganger, og da var det fingertrøbbel fra min side. KRYSSET AV FEIL I BOXEN SOM SPURTE OM JEG VAR I STAND TIL Å SITTE DER O.L.

Også andre veien hjem kan en få en kompis til å gjøre det hvis en ikke har nettmulighet på destinasjonen ( ev. gærnt tidspunkt på døgnet ! ).

Fixet her om dagen nødutgang hele veien DXB-AMS-OSL på KL 777 og 737 . Sjekket inn på minuttet da de åpnet her i Lillestrøm, og sendte tekstmelding til min kamerat ,som sov, hvilke seter "han hadde reservert i søvne" ;) ;)

Originally posted by Bizflyer

Hva i granskaugen skal man nå til Nairobi å gjøre da???

BF:question:

Jeg skal bytte fly og imm skal besøke sitt ideelle prosjekt. Det skal han ha den gode Ryanair-elskeren at han og MOL ligger langt fra hverandre der! imm har startet en stiftelse som jobber for å bedre kårene for folk som har det mindre bra enn oss her. Han gjør noe aktivt der vi andre bare ser på. Dét er beundringsverdig! Nå skal han ned og se på et gatebarnprosjekt.

Originally posted by LN-KOG

imm har startet en stiftelse som jobber for å bedre kårene for folk som har det mindre bra enn oss her. Han gjør noe aktivt der vi andre bare ser på. Dét er beundringsverdig! Nå skal han ned og se på et gatebarnprosjekt.

Det er virkelig beundringsverdig at det er noen som faktisk gjør noe slikt. :clap Dette er nok noe flere av oss som bor i "verdens beste land" burde ha gjort, men som så altfor få av oss faktisk gjør. Jeg blir litt skamfull over at jeg selv ikke bidrar mer....

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by Bizflyer

Hva i granskaugen skal man nå til Nairobi å gjøre da???

BF:question:

Jeg skal bytte fly og imm skal besøke sitt ideelle prosjekt. Det skal han ha den gode Ryanair-elskeren at han og MOL ligger langt fra hverandre der! imm har startet en stiftelse som jobber for å bedre kårene for folk som har det mindre bra enn oss her. Han gjør noe aktivt der vi andre bare ser på. Dét er beundringsverdig! Nå skal han ned og se på et gatebarnprosjekt.

Takk for vennlige ord.
Joda, det skal bli spennende å komme til Nairobi, og jeg håper også å få et par dager til å dra ut for å se på dyrene i Afrika, og alt de har å gjøre.
Men som du sier, turen er først og fremst for å se på gatebarnprosjekt osv.
Gleder meg veldig. Avreise blir ca 20. april hvis ferien innvilges.

IMM

Back